چاپ خبــر

افزایش ظرفیت تولید تنها کارخانه سنگ شکن فریدونشهر

رئیس شورای شهر فریدون شهر از افزایش کیفیت و ظرفیت تولید تنها کارخانه سنگ شکن این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار، حسین گوگونانی اظهار داشت: با خرید دستگاه کوبیت و نصب این دستگاه در محل کارخانه سنگ شکن و اصلاح قسمت هایی از آن موفق شدیم ظرفیت تولید این کارخانه را تا سه برابر افزایش دهیم.

وی ادامه داد: با اجرای عملیات انفجار در کوه مشرف به کارخانه سنگ شکن فریدون شهر با استفاده از 10 تن مواد منفجره، ظرفیت تولید این کارخانه ارتقاء یافت.

رئیس شورای شهر فریدون شهر گفت: میزان اعتبار هزینه شده در کارخانه سنگ شکن این شهرستان ، یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت صحیح هزینه ها و افزایش درآمد شهرداری از اهداف مهم شورای شهر است، افزود: با استفاده از نظر کارشناسان و نظارت مستمر سعی می کنیم درآمد بالقوه شهرداری را به بالفعل تبدیل کنیم.

گوگونانی خاطر نشان کرد: ظرفیت تولید کارخانه سنگ شکن فریدون شهر در حد مطلوب است و آماده سریس دهی به متقاضیان در سطح منطقه هستیم.

وی بیان کرد: شروع به فعالیت کارخانه آسفالت شهرستان فریدونشهر از خواسته های مهم شهروندان بوده که با مدیرت صحیح در این زمینه شاهد افزایش ظرفیت تولید این کارخانه و درآمد پایدار در شهرداری خواهیم بود.

  1. با سلام به همه اعضای محترم شورای شهرمان
    ازاینکه مجدانه درفکر اصلاح امور وارتقای ظرفیت ها هستند امر مبارکی است درموردسنگ شکن و توان تولید
    آن اگر روی دیگر سکه را نیزمورد توجه قراردهند نیکوتر خواهدبود!
    1-برای جلوگیری ازالودگی محیط وهوای شهرنصب فیلترکارا ومفید ضرورت حتمی است
    2_بجای انفجارناگهانی با آن حجم عظیم ،بهتراست بابررسی و درصورت امکان ازمواد افزایش دهنده حجم حفره های حفاری شده درصخره ها که به ارامی آن را متلاشی می کنداستفاده شود..پیروزباشید

Go to TOP