چاپ خبــر

دو بانده شدن جاده بوئین میاندشت -لرستان، سوانح را 50 درصد کم می کند

سرپرست فرمانداری بوئین میاندشت گفت: دو بانده شدن محور بوئین میاندشت – لرستان منجر به کاهش سوانح جاده ای تا 50 درصد می شود.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از ایرنا، امیر هادی افزود: جاده شهرستان بویین میاندشت به استان لرستان به طول 33 کیلومتر یکی از محورهای اصلی مرکز به غرب کشور است.

وی با اشاره به سوانح جاده ای زیادی که در این مسیر رخ می دهد، تاکید کرد: دو بانده شدن این محور منجر به کاهش چشمگیر تصادفات جاده ای و رانندگی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه دو بانده کردن محور بوئین میاندشت – لرستان در چند سال گذشته به دلیل نبود اعتبارات، متوقف شده بود، افزود: با اعتبار ملی که وزارت راه و شهرسازی برای این پروژه در نظر گرفته، عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

سرپرست فرمانداری بوئین میاندشت تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی این شهرستان عملیات اجرایی دو بانده شدن 13کیلومتر از این محور را در دست اجرا دارد که برای تکمیل و آسفالت آن نیاز به 50 میلیارد ریال اعتبار است.

وی همچنین با اشاره به اجرای پروژه رفع نقاط حادثه خیز بمنظور کاهش تصادفات جاده ای در این شهرستان گفت: دو نقطه حادثه خیز در حال اصلاح است.

هادی این دو نقطه را پل زیر گذر در ورودی شرق شهر بوئین میاندشت و تقاطع امام علی در جاده اصفهان – خوزستان عنوان و اظهار امیدواری کرد که این پروژه تا قبل از فصل سرما تمام شود.

Go to TOP