چاپ خبــر

امام جمعه فریدونشهر: حکومت علی (ع) در تاریخ، فرمول نجات در جامعه امروزی است+گزارش تصویری از نماز جمعه

امام جمعه فریدونشهر گفت: حکومت علی(ع) و شیوه برخورد و نوع تعامل با مخالفان به عنوان فرمول نجات و نقشه راه جمهوری اسلامی به کارگرفته می شود.

به گزارش پونه زار، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: آنچه در جریان فتنه سال 88 در ایران اتفاق افتاد و ملایمت و سازشی که با سران فتنه و آشوبگران اتفاق افتاد برگرفته از حکومت علی (ع) بود.

وی با اشاره به اینکه شب قدر از شب هاى با عظمت و با اهمیت سال است، افزود: شب قدر شبى مبارك و فرخنده است چون قرآن كه بهترین خیرات و بركات است ، در این شب نازل شده و دعا و نیایش به درگاه خداوند باعث بخشش گناهان و دریافت این برکات و نعمات الهی خواهد شد.

امام جمعه فریدونشهر با بیان اینکه حجاب یک امر فطری است که فقط محدود به اسلام نیست بیان کرد: رعایت حجاب نه تنها برای خود زن ارزش آفرین است، بلكه باعث حفظ ارزش هاي انساني، جامعه، مبارزه با تهاجم فرهنگی ، کاهش چشمگير مفاسد  اجتماعي، آرامش و پايداري نهاد مقدس خانواده خواهد شد.

سیاوشی اظهار کرد: از دیدگاه اسلام حجاب به مفهوم محدود کردن فعالیت های اجتماعی زن نیست، بلکه زن می تواند با رعایت پوشش و حفظ حدود آن در جامعه حضوری فعال داشته باشد.

وی با اشاره به حمله اسرائیل به نوار غزه و محاصره این منطقه تصریح کرد: گروهای کوچک مقاومت با انگیزه الهی در فلسطین و نوار غزه، اسرائیل را به جهنمی از آتش تبدیل کردند که این کشور درخواست آتش بس کرده است.

امام جمعه فریدونشهر اذعان کرد: گروه های تروریستی داعش با بصیرت، وحدت و استقامت مردم عراق در حال شکست و نابودی هستند.

 

Go to TOP