چاپ خبــر

آیا تغییرات در راه است؟

بعد از روی کار آمدن دولت جدید و صحبت های فراون در مورد تغییرات مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی که مهمترین آن ها جمله رئیس جمهور بود که گفت: کسانی که بدون بلیط سوار اتوبوس دولت شده اند باید پیاده شوند! تغییرات شروع شد و آرام آرام بعد از معرفی وزرا و مدیران کل و استانداران نوبت به شهرستان ها رسید.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر پونه زار؛ اسفندماه سال قبل بود که استاندار اصفهان با حضور خود در منطقه غرب استان، فرماندار چادگان را ابقا، فرماندار جدید فریدن را معرفی و برای بوئین میاندشت هم سرپرست جدید فرمانداری تعیین کرد و در فریدونشهر هم معاون فرمانداری را در سمت سرپرستی فرمانداری منصوب کرد.

بعد از این تغییرات در منطقه، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان های چادگان و فریدن تغییر یافت و چند تغییر دیگر در سایر ادارت دولتی این شهرستان ها با حکم های فرمانداران نیز اتفاق افتاد اما در شهرستان فریدونشهر با توجه به عدم تعیین قطعی فرماندار و شاید حساسیت ویژه پست های مدیریتی این شهرستان با توجه به نقش این شهرستان در انتخاب نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی دوره قبل، تغییرات مدیران کم تر اتفاق افتاد.

در حالیکه پست فرمانداری و شهرداری در فریدونشهر با سمت سرپرستی اداره می شود و شنیده ها خبر از تغییرات  احتمالی در مدیریت های اداراتی همچون آموزش و پرورش می دهد باید منتظر ماند و دید چه کسانی همچنان در اتوبوس دولت می مانند و چه کسانی هم پیاده می شوند.!

نکته حائز اهمیت در این میان گذشت بیش از نزدیک به 5 ماه از حکم سرپرستی یسلیانی به عنوان فرماندار فریدونشهر است که به نظر طولانی تر از پیش بینی ها برای مشخص شدن قطعی فرماندار فریدونشهر شده است.

هر چند باید به تلاش، تقوای با عمل  و مسئولیت پذیری سرپرست فرمانداری شهرستان و ایجاد تعامل های سازنده وی بین ادارات و ارگان ها و نیز جلب رضایت مردم احترام گذاشت وبا توجه به بومی بودن و تجربه نه چندان مناسب از فرمانداران غیر بومی، بدون تملق وی را شخصی مناسب برای هدایت شهرستان دانست ولی چه بخواهیم و چه نخواهیم اداره شهر و شهرستان با حکم سرپرستی چندان به صلاح و منفعت نیست و تصمیمات بسیار مهم و اقدامات عملی مهمتری در این میان به دلیل قطعی نبودن مقام و احتمال جابه جایی آن گرفته و انجام نمی شود که دود آن به چشم مردمی می رود که برای پیشرفت شهر و دیارشان همیشه با تمام وجود در همه عرصه ها حضوری پررنگ داشته اند.

جدای از اینکه تغییرات چه میزان برای عملکرد دستگاه ها مناسب خواهد بود، به نظر می رسد با پایان ماه رمضان و طی هفته های آتی تغییراتی در راه باشد که امید است به سود مردم منطقه باشد.

 

 

Go to TOP