چاپ خبــر

دستگیری سارقان طلا فروشی در سمیرم اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سارقانی که با ایجاد رعب و وحشت و آدم ربایی اعضا یک خانواده طلا فروش در شهرستان سمیرم، اقدام به سرقت ۵ کیلوگرم طلا کرده بودند در عملیات ویژه پلیس استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: 3 نفر سارق در حالی که سر و صورت خود را پوشانده و به منزل طلا فروشی در شهرستان سمیرم وارد و با بستن دست و پای اعضاء یک خانواده آنها را با خود به نقطه‌ای در خارج از شهر منتقل کردند که موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه آدم رباها سپس با تهدید طلا فروش در قبال آزادی اعضاء خانواده اقدام به سرقت 5 کیلوگرم طلا کرده بودند، افزود: با اقدامات ویژه پلیسی که با عملیات منسجم و مشترک ماموران پلیس آگاهی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم انجام شد نهایت این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف وجوه حاصل از فروش طلا و مقادیری از طلاجات به سرقت رفته ،بیان داشت: سردسته این باند که از مجرمان فراری و تحت تعقیب پلیس و مقامات قضایی بوده با همدستی دو نفر دیگر این سرقت را طراحی و به اجرا گذاشتند که همگی آنها نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با اشاره به اقدامات ویژه پلیس استان و همکاری خوب دستگاه قضایی در راستای طرح مبارزه با سرقت خاطر نشان کرد: مشارکت و همکاری آحاد مختلف مردم اعم از صنوف ،سازمان ها و نهادها همچون گذشته با پلیس نقش مهمی در پیشگیری از جرایم به‌ویژه سرقت دارد.

Go to TOP