چاپ خبــر

جلسه پشت جلسه/از جلسه شورای ترافیک تا جلسه سمن ها در فرمانداری

هر روز در فرمانداری فریدونشهر جلسات متععدی برگزار می شود بخشی از جلسات این هفته را در زیر مرور می کنیم.

برگزاری جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان فریدونشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان در محل فرمانداری و به ریاست جناب آقای یسلیانی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه جناب آقای یسلیانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بر اهمیت این ماه مبارک و شبهای قدر در تعیین سرنوشت هر فرد تأکید نمود. در ادامه جلسه ایشان با تأکید بر اجرای طرح کارت پارک در خیابانهای شریعتی امام(ره) و مطهری شمالی خواستار پی گیری جدی فرماندهی راهنمایی و رانندگی شهرستان در این زمینه گردید و در پایان و پس از بحث و تبادل نظر میان اعضا مقرر گردید که با موتور سواران متخلف و با رانندگان مسافر بری شخصی بدون مجوز برخورد جدی به عمل آید و همچنین بر نصب علائم هشداری بر روی تراکتورها تأکید گردید.

برگزاری جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان فریدونشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان فریدونشهر با حضور اعضا و به ریاست سرپرست فرمانداری در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه جناب آقای یسلیانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و شبهای مبارک قدر شرح مبسوطی پیرامون ثبت وقایع حیاتی و پیگیری کلیه مصوبات جلسات پیشین ارائه نمودند و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات جلسه مقرر گردید بحث طلاق در جلسه آتی به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد و اداره ثبت احوال آمار دقیقی پیرامون این معضل اجتماعی ارائه دهد.

برگزاری جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان فریدونشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با موضوعات ارائه گزارش تعداد مجوزو تعداد پرونده متقاضیان تسهیلات برزار شد.

در ابتدای جلسه جناب آقای غلامرضا یسلیانی سرپرست فرمانداری ضمن سلام و خیر مقدم گویی به حضار شهادت حضرت علی (ع) را تسلیت گفتند و برای حاضرین در جلسه آرزوی بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان را خواستار شدند . ایشان با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط مرکز فنی و حرفه ای با همکاری بخشداری مرکزی شهرستان در جهت انجام نیاز سنجی شغلی در روستاها با هدف ایجاد اشتغال پایدار با در نظر گرفتن پتانسیل های موجود ضمن استقبال از طرح تشکر و قدردانی نیز نمودند .

در ادامه ایشان با تأکید بر نظارت لازم در جهت صرف اعتبارات اشتغال صرفاً در بحث اشتغال و جلو گیری از هزینه کرد در موارد دیگر خواستار فرهنگ سازی جهت هدایت سرمایه در بحث ایجاد اشتغال شدند .

در ضمن در این جلسه درصد تخصیص اعتبارات سال 93 ادارات به تصویب رسید.

jalase

 

برگزاری جلسه هیأت نظارت بر سازمانهای مردم نهاد شهرستان فریدونشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جلسه هیأت  نظارت بر سازمانهای مردم نهاد  شهرستان فریدونشهر  در روز سه شنبه  مورخ 31/4/93 با حضور اعضای و به ریاست سرپرست فرمانداری فریدونشهر جناب آقای یسلیانی  تشکیل گردید.

در ابتدا آقای یسلیانی ضمن سلام و خیر مقدم و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان برای اعضای حاضر در جلسه بر لزوم دعوت از سازمانهای مردم نهاد شهرستان در جلسه هیأت نظارت در راستای ارائه عملکرد مالی و اجرایی سالانه و همچنین بیان مسائل و مشکلات مطالبی بیان فرمودند . ایشان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از سازمان مردم نهاد آرمان سبز رهایی در راستای مبارزه و کاهش معضل اجتماعی اعتیاد بر لزوم تعامل و همکاری کلیه ادارات با سازمانهای مردم نهاد شهرستان تأکید نمودند .

سپس آقای بهرامی مدیر عامل سازمان مردم نهاد آرمان سبز رهایی به ارائه گزارش عملکرد مالی و اجرایی سال 92 پرداختند .

در ادامه پس از بحث و تبادل نظر بین اعضای حاضر در جلسه موارد ذیل به تصویب رسید :

1- سالانه یک جلسه هم اندیشی با حضور کلیه سمن های شهرستان در محل فرمانداری تشکیل گردد .

2- در جلسات دهیاران و شوراهی اسلامی شهر و روستا از سازمانهای مردم نهاد شهرستان جهت معرفی سمنها و بیان اهداف و شیوه اجرا و نیز جلب حمایت و همکاری مردمی دعوت بعمل آید.

 

جلسه پشتیبانی از اردوهای جهادی در شهرستان فریدونشهر

اداراتی که درخواست انجام طرح های خود توسط گروه های جهادی را دارند، باید در اسرع وقت پروژه های خود را به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اعلام نمایند.

یسلیانی سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونشهر در جلسه پشتیبانی از اردوهای جهادی این شهرستان با بیان این مطلب افزود : کلیه گروه های جهادی که قصد حضور در شهرستان را دارند باید از قبل با ناحیه بسیج  شهرستان و بخشداری هماهنگی لازم را انجام دهند . وی با اشاره به اینکه آبادنی و توسعه از فعالیت های گروه های جهادی در شهرستان است بر لزوم تعامل و همکاری کلیه ادارات با اردوهای جهادی تاکید و گفت : غنی سازی اوقات فراغت جوانان از دیگر برنامه های این اردوهاست که باید کاملا” از این برنامه ها حمایت و پشتیبانی شود. وی از دانشگاه پیام نور خواست همکاری لازم را با گروه های جهادی دانشجویی اعزامی از دانشگاه ها را داشته باشند.

Go to TOP