چاپ خبــر

استاندار اصفهان بر ساخت سریع ورزشگاه نقش جهان تاکید كرد

رییس فدراسیون فوتبال در سفر یک روزه خود به اصفهان در محل استانداری اصفهان با زرگرپور استانداراصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از هیات فوتبال استان اصفهان، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال به همراه محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، محمدرضا ساکت مشاور عالی سازمان لیگ برترو علی اکبر ابرقویی نژاد رییس هیات فوتبال در محل استانداری اصفهان با زرگرپور استاندار اصفهان دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه عملکرد هیات فوتبال استان اصفهان از سوی ابرقویی نژاد مطرح شد که مورد توجه استاندار اصفهان قرا گرفت.

در ادامه استاندار اصفهان ضمن آگاهی کامل از فعالیت های هیات فوتبال استان اصفهان گفت: استانداری اصفهان امادگی کامل برای حمایت از توسعه ورزش فوتبال در استان اصفهان را دارد.

کفاشیان نیز در این جلسه از استاندار اصفهان خواست با توجه به شرایط خوب این استان برای میزبانی مسابقات بین الملی، ساخت ورزشگاه نقش جهان سرعت بیشتری بگیرد چراکه یکی از مهمترین مسائل در گرفتن میزبانی مسابقات بین المللی داشتن ورزشگاه مناسب با استانداردهای بین المللی است.

استاندار اصفهان در پاسخ به این درخواست کفاشیان گفت: آمادگی کامل برای پیگیری این مسئله را داریم و برای حل این مشکل جدیت کامل را داریم.
زرگرپور در ادامه جلسه با برقراری تماس تلفنی با گودرزی وزیر ورزش و جوانان، موضوع با اهمیت ورزشگاه نقش جهان را مورد مشاوره و مذاکره قرار داد.

وی اظهار کرد: استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات بین المللی را دارد و پیشنهاد اصفهان بعنوان شهر پایلوت می تواند در توسعه هرچه بیشتر فوتبال در کشور نقش داشته باشد.

Go to TOP