چاپ خبــر

گروه کوهنوردی شمع سحر آخرین صعود شبانه خود در ماه رمضان را انجام داد

گروه کوهنوردی شمع سحر دو سالی است که با فعالیت های کوهپیمایی خود زمینه فرهنگ سازی، آموزش و ورزش با محوریت کوه را با تلاش بیژن اسفنانی، علی رحیمی و سایر اعضای خود بوجود آورده است. یکی از این فعالیت ها کوهپیمایی های گروهی شبانه در ماه مبارک رمضان است.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛ مریم اسپنانی سرپرست این گروه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بالاخره پس از توافق اعضاء گروه کوهنوردی شمع سحر،  فعالیتهای لازم برای اخذ مجوز فعالیت های گروهی صورت پذیرفت و این مجوز به شماره 212 – م  در دفتر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان به ثبت رسید تا در ادامه برنامه های خود بتوانیم در روز پایانی هفته های ماه مبارک رمضان صعود های شبانه داشته باشیم. وی  در ادامه اظهار داشت:  تمام تلاش گروه کوهنوردی شمع سحر برای جذب جوانان به ورزش مفرح کوهنوردی و ایجاد شادابی و نشاط با روحیه همکاری در بین آنهاست.

اسپنانی با اشاره به صعود های قبلی گروه در هفته های گذشته گفت: خوشبختانه موفق شدیم در شامگاه روز پنج شنبه دوم مردادماه با حضور 48  شرکت کننده از امامزاده تاجعلی به سمت باووس کب حرکت کنیم و در سحرگاه روز جمعه برنامه کوهنوردی شبانه را به پایان برسانیم.

 

7474 47778vater mark2

 

  1. كار خوبيه و لي فكر نمي كنيد اگه اين گروه تفكيك شده بود خيلي خيلي بهتر بود. هم خيال خانواده ها راحتتر بود هم خيال بقيه

  2. سلام
    ببخشید یه نظر داده بودم چرا تایید نشده

  3. کار خیلی خوبی میکند بچه ها رو میبرید کوهنوردی دستتون درد نکنه

  4. عضو گروه گفت:

    واقعا برنامه ی جالبیه.مدلوب

  5. ناشناس گفت:

    کوهنوردی خوبه ولی وقتی خوبتر میشه که سر اکیپ گروه آقای اسفنانی باشه

  6. ... گفت:

    کار باحالیه ادامه بدین آفرین

Go to TOP