چاپ خبــر

مسیر شیراز – اصفهان حادثه‌خیزترین محور فارس بوده است

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس از همشهریان خواست که در سفرهای خود از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند و گفت: جاده شیراز – اصفهان حادثه‌خیزترین محور فارس بوده است.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از فارس، کامران فیروزی اظهار داشت: در بازه زمانی 25 تیر تا اول مردادماه جاری، مسیر شیراز – اصفهان حادثه‌خیزترین محور مواصلاتی فارس بوده است که بر این اساس از هم‌وطنان می‌خواهیم که در عبور از محورهای مختلف، قوانین را به‌طور کامل رعایت کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

وی اضافه کرد: در هفته گذشته حوادث رانندگی در فارس 26 مصدوم و شش فوتی در برداشته است که نیاز به توجه و دقت در هنگام رانندگی را مشخص می‌کند.

فیروزی بیان کرد: هنگام بروز حادثه همشهریان برای امدادرسانی بهتر به مصدومان باید به نکاتی توجه کنند که اصرار نکردن بر انتقال سریع بیمار ازجمله آن‌ها بوده زیرا انجام اقدامات اولیه در صحنه حادثه ضروری است.

وی گفت: همیشه سرعت‌ بالا در انتقال بیمار به معنی ارائه خدمات بهتر اورژانس 115 نیست و هم‌وطنان باید فرصت لازم را برای خدمت‌رسانی به امدادگران بدهند.

این مسئول بابیان اینکه در آخرین روز تیرماه نیز نوزادی در مسیر انتقال به بیمارستان در سلامت کامل در آمبولانس به دنیا آمد، گفت: در پی تماس با اورژانس داراب در ساعت 2:46 برای انتقال مادر بارداری از روستای مادوان که به‌سرعت نیاز به اعزام داشت، آمبولانس 115 اعزام شد و مادر باردار را منتقل کرد. وی ادامه داد: نوزاد در طی مسیر در آمبولانس به دنیا آمد و نیروهای امدادی اورژانس 115 مادر و نوزاد دختر را در صحت کامل به بیمارستان تحویل دادند.

Go to TOP