چاپ خبــر

یک تلویزیون شهری در مرکز فریدونشهر نصب شد

یک دستگاه تلویزیون شهری بزرگ در خیابان شریعتی شهر فریدونشهر نصب شد.

به گزارش ایگاه خبری فریدونشهر- پونه زار؛ حسین گوگونانی رئیس شورای شهر فریدونشهر با اشاره به اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی در دنیای امروزی و تاثیر رسانه ها بر سطح فرهنگ شهرها گفت: با تصمیم شورای شهر و پیگیری شهرداری فریدونشهر یک دستگاه تلویزیون شهری در خیابان شریعتی شهر فریدونشهر نصب شد.

وی اظهار داشت: امیدواریم با نصب این تلویزیون که می تواند به عنوان یک تابلوی تبلیغات شهری بزرگ نیز استفاده شود اطلاع رسانی خوبی در زمینه های مختلف خدمات شهری انجام دهیم.

وی در ادامه گفت: شرکت ها و اصناف می توانند از این تابلوی تبلیغاتی بزرگ برای معرفی خدمات خود استفاده کنند.

گوگونانی از کامل شدن نصب این تلویزون تا اخر هفته خبر داد و گفت: تغییر نمای شهر و زیباتر شدن مرکز شهر از دیگر اهداف شورای شهر از اجرای این طرح بوده است.

tv

  1. همشهری گفت:

    باریک ا… لطفا به چاله های اطراف تلوزیون هم نگاه کنیدوقتی نگاه میکنیم توش گم نشیم

  2. پپلا گفت:

    خدمات تبلیغی برای شهر بسیار پسندیده و عالی هست، چه خوب هست که مدیران شهری همگام با توسعه و پیشرفت دنیای مدرن پیش می روند.
    اما سوال این است که چرا به خرج برداشتن تلویزیون پارک سراب این اقدام انجام شده؟

  3. پونه زار گفت:

    با تشکر از شما تمام موارد بالا با یک گزارش جامع در حال بررسی است و تا یک روز اینده روی سایت قرار خواهد گرفت

  4. اصلانی گفت:

    در ایام تعطیلات عید فطر بنده بدترین صحنه ها رو در فریدونشهر مشاهده کردم، بی نظمی، بی قانونی، بی آبی، نبود جای پارک مناسب، عدم حضور پلیس راهور، نبود نان، کمبود گوشت قرمز، نبود امکانات اولیه بهداشتی، ضعف خدمات دهی، کمبود مکان اسکان شبانه و … . اینها همه مسائلی بود که به طور ملموس توسط اهالی و مهمانان در شهر مشاهده شد و قابل انکار نخواهند بود.
    مگر می شود با اینهمه کمبود و یا بهتر است بگوئیم با این همه بی تدبیری، داعیه و یا توقع جذب سرمایه گذاری یا گردشگر به فریدونشهر را داشت؟!! بیشتر مهمانان و گردشگران حاضر در شهر با مشاهده این نابسامانی از شهر فرار کردند و بیش از چند ساعت در شهر دوام نیاوردند. چرا باید شهری که اینقدر اصرار به جذب گردشگر دارد چندین ماه بدون فرماندار و شهردار باشد؟ پس نقش مسئولین شهرستان در پیگیری خواسته های حداقلی مردم چیست؟ چرا مسئولین محترم پیگیر تعیین تکلیف شهرداری و فرمانداری شهرستان نمی شوند تا با تعیین قطعی شهردار و فرماندار این مسائل برطرف شوند؟
    عدم وجود سطل های زباله در سطح معابر، صف طولانی مقابل تنها پمپ بنزین موجود در شهر با حداقل امکانات، عدم وجود تابلوهای راهنمائی مسافرین و گردشگران و… بکلی موجب سرگردانی آنها شده بود، چاله ها (چاه های) موجود در سطح معابر و حتی خیابانهای اصلی شهر هم که دیگر جزء جاذبه های گردشگری شهر محسوب می شوند.
    با این مشکلات، حتماً مسافرین فراری تشریف می برند و سرمایه های خود را برای سرمایه گذاری به فریدونشهر می آورند!!

    • همشهری گفت:

      ببخشید آقای محترم جوری حرف میزنید که انگار تو فریدونشهر زندگی نکردید این شهر سالهاست که با این مشکل مواجهه که این از بی توجهی مسئولین استان نسبت به ماست و این امری عادی است

  5. با سلام
    تشکر از نصب تلوزیون !
    آقای پونه زار این خبرها را حتمنا به مسئولین امر برسان چون اگر ما برویم بگیم یه فکرهایی میکنند و یا بدشان میاید :
    1- ایا مسئولین شهرداری و یا مسئول اسفالت شهر از چاله های راه اسفالت مسر پمپ بنزین (روبروی ترمینال) که چند ماه است وجود دارد خبر ندارند شما خواهش برسان؟
    2- مسئولین محترم شهرداری برف انبار از چاله های روبروی شهردار برف انبار واقعا خبر ندارند شما بهشان بگو که 2 سال است وجود دارد ؟
    3- آیا از چاله ها ی تقاطع روبروی پمپ گاز هیچ مسلولی خبر ندارد ؟
    اقای پونه زار مردم وقت ندارند که حضوری این مسائل را با مسئولینی که خود از اوضاع شهر خبر دارند سر و که بزنند و یا هر کدام حرف از بودجه و یا پاس کاری میدهند مردم از این گونه برخوردها خسته شده اند. خواهش اطلاع رسانی و اقدام لازم را بعمل آورید .
    انشالله

  6. با تشکر از شورا
    انتقال این تلویزیون شهری که در زمان دکتر اصلانی 50 میلیون خریداری شد و جای مناسبی نصب نشد به خیابان شریعتی اقدام بسیار جسورانه و قابل دفاعی است که از داشته هامون که الان 400 میلیون قیمت داره استفاده صحیح می کنیم.
    اینکه جاهای دیگر شهر مشکل داره نمیشه دست روی دست گذاشت و کارهای دیگر راهم انجام نداد.

    • رهگذر گفت:

      آقای رحیمی ماهم نمیگیم مسئولان دست روی دست بگذارند وهیچ کاری نکنند بلکه میگیم مشکلات خیلی مهم تری درشهروجودداره که رسیدگی به اونها بسیار بسیارمهم تراز نصب تلوزیون دریک جای خوبه…شهرماهنوزمشکلات وکمبود های زیادی داره که مسئولان میتونن بودجه ای که اختصاص به این شهرداره رو برای حل این مشکلات شهر مصرف کنن مثلا آسفالت معابر ……………..

  7. باید خدمت مدیران محترم شهرستان عرض کنم که اولا این کار چه دردی از شهرستان را درمان میکنه این کار مال جاییه که چند تا کارخونه داشته باشه دوما محل نصب این تلویزیون خودش باعث بروز سوانح بخصوص برا موتور سوارها میشه به دلیل جلب توجه به این تلویزیون و حواس پرتی برا رانندها سوما این تلویزنهای تبلیغاتی را بیشتر برای خیابانهای یک طرفه نصب میکنن نه دو طرفه چهارما این کار رو دقیقا روی سه راهی انجام دادن که خطرش رابیشتر کرده پنجمن این مسئولین چه چیزی میخوان توش تبلیغ کنن ششما اون اقایی که اون موقع پنجاه میلیون داده این کار را کرده و پول بیت المال را ریخته دور می تونست کارهای زیربنایی دیگه ای انجام بده و با درست کردن چند تا دستشویی و اب خوری توی همین پارکهای وسط شهر موقع ورود گردشگرا این طور بی نظمی توسطح شهر ایجاد نمی شد. شما هایی که هر روز دارید از کمبود بودجه می نالید این پولهای بی زبون رو این طوری نریزید دورلطفا.

  8. سلام نظرات ما رو که همش دیلیت میکنی ونمیزارید بقیه ببینن

  9. بابا پول این مردم خیابون شریعتی را بدین مهلت بزارید واسشون عقب نشینی کنن خیابونا درست کنید ماییم ویه خیابون اصلی اونم اینطوری

  10. اول خیابون شریعتی درست بشه.تلویزیونم ببرید فلکه استقلال رو به سمت ورودیه شهر بزنید اونجا مناسبه

Go to TOP