چاپ خبــر

حمایت کمیته امداد فریدونشهر از ۸ هزار و ۱۰۰ نفر مددجو

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) فریدونشهر گفت: این نهاد حمایتی در حال حاضر در این شهرستان از هشت هزار و ۱۰۰ نفر به عنوان مددجو حمایت کرده که تقریبا ۲۱ درصد جمعیت این منطقه را شامل می شود.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار، مرتضی حمرا طلائی اظهار داشت: مشکلات اقتصادی، محرومیت و خشکسالی های چند سال اخیر با توجه به اینکه مردم این منطقه اکثراً کشاورز و دامدار می باشند بر وضعیت مردم و افزایش تعداد مددجویان به ویژه اهالی روستاها تاثیر گذار بوده است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) فریدونشهر با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد سعی در کاهش فقر، توانمندسازی خانواده ها، آموزش مهارت های زندگی به افراد و همچنین مشارکت عمومی و طرح های کلان اشتغال زایی از طریق پرداخت وام های اشتغال داشته است.

رییس کمیته امداد امام خمینی فریدونشهر اضافه کرد: مستمری ماهیانه، وام اشتغال، وام کارگشائی، خدمات فرهنگی و مشاوره ای، خدمات عمرانی، کمک هزینه جهیزیه و تحصیل و همچنین ارائه آموزش های فنی و حرفه ای از جمله کمک های این نهاد به مددجویان است.

حمراطلائی افزود: کمک های بلاعوض به ساخت مسکن، بهسازی و احداث سرویس های بهداشتی و آشپزخانه و همچنین معرفی به بنیاد مسکن و شهرسازی جهت طرح های مقاوم سازی از دیگر حمایت های کمیته امداد برای مددجویان بوده است.

Go to TOP