چاپ خبــر

37 رشته فنی و حرفه ای با هدف اشتغالزایی در فریدونشهر ارائه می شود

رییس مرکز فنی و حرفه ای فریدونشهر گفت: امسال 37 دوره در رشته های مختلف آموزشی بمنظور اشتغالزایی در این مرکز ارائه می شود.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار، عزت الله رحیمی در جلسه بررسی وضعیت اشتغال مرکز فنی و حرفه ای فریدونشهر گفت: این رشته ها در زمینه های پرورش گیاهان داروئی، پرورش دام، صنایع دستی، میوه کاری، زراعت، پرورش طیور، پرورش زنبور عسل، ماشین آلات زراعی و باغی، صنایع تبدیلی کشاورزی و گردشگری است.

وی با اشاره به ظرفیت های بخش کشاورزی فریدونشهر از جمله آب فراوان، مراتع و زمین های کشاورزی مستعد، افزود: این رشته ها بر اساس بررسی های کمیته تخصصی نیاز سنجی مرکز فنی و حرفه ای شهرستان و با توجه به بحث اشتغالزایی تعریف شده است.

وی اظهار کرد: با مدیریت و برنامه ریزی می توان بعد از برگزاری این دوره های آموزشی، زمینه های اشتغال مربوط به آن را در سطح شهرستان فراهم کرد.

رحیمی گفت: این رشته ها در قالب یکهزار و 500 ساعت دوره آموزشی ارائه خواهد شد.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای فریدونشهر همچنین خواهان همکاری دستگاه های اجرایی، دهیاری ها و شوراهای اسلامی این شهرستان برای اطلاع رسانی درباره این دوره ها شد.

به گزارش ایرنا، نرخ بالای بیکاری در فریدونشهر یکی از بزرگترین معضلات این شهرستان عنوان شده است.

« محمدعلی اسفنانی» نماینده مردم فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی، نرخ بیکاری این شهرستان را بیش از 20 درصد اعلام کرده است.

  1. Raha گفت:

    سلام.ببخشید میخاستم بدونم این کلاسا کی شروع میشن و من چ وقت میتونم برم.زنگم ک میزنم کسی جواب نمیده خاهشا جواب سوالمو بدین چون شرایط برااشتغال زایی رودارم

  2. Raha گفت:

    ممنون میشم جوابو ب ایمیلم بفرستین tirashtn@gmail.com

Go to TOP