چاپ خبــر

اجرای طرح پست ویژه و تمبر اختصاصی در اصفهان

مدیر کل پست استان اصفهان با اعلام خبر اجرای طرح پست ویژه در اصفهان گفت: پست ویژه خدمتی است سریع که محل تحویل مرسوله توسط مشتری تعیین می شود و مراحل عملیاتی مربوط به آن به صورت خاص و ویژه در بازه های زمانی تعهد شده انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از مهر، سعید رجالی با اشاره به ارائه خدمات پستی متنوع در اصفهان اظهار داشت: پست مستقیم حلقه اتصال تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا با مصرف کنندگان و مشتریان است و به عوامل کسب و کار اجازه می دهد تا به صورت هدفمند تبلیغات موردنظر خود را در آدرس هدف توسط 6 هزار نامه رسان و در 37 میلیون مکان به مخاطبان عرضه کند که شامل پست جواب قبول (پرسشنامه و نظرسنجی)، توزیع بدون نشانی در یک محدوده مشخص و توزیع در نشانی مشخص (بانک اطلاعاتی مشاغل و حرفه ها) است.

وی با اشاره به سرویس کارت پستال این اداره افزود: نوع اول این کارت ها، مناسبتی و ویژه شرکت ها و مؤسسات خصوصی و دولتی است که می تواند در مناسبت های مختلف مانند تولد همکاران مورد استفاده قرار گیرد و در نوع دوم متقاضیان می توانند علاوه بر موارد مذکور تبلیغات خود را نیز در کارت پستال به نمایش بگذارند.

مدیر کل پست استان اصفهان ادامه داد: این سرویس به دلیل زیبایی و تنوع در فرم و طرح مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است و می توان از این سرویس برای تبلیغ کالا و خدمات استفاده کرد.

طرح های پست مکمل و تمبر اختصاصی

وی با اشاره به اجرای طرح های پست مکمل و تمبر اختصاصی ابراز داشت: در پست مکمل می توان تبلیغات مرتبط با محصول را هم‌زمان با ارائه محصول انجام داد و تمبر اختصاصی نیز می تواند یک ابزار تبلیغاتی مهم برای ارائه دهندگان کالا و یا خدمات باشد و یا اینکه تصاویر مربوط به همکاران و خانواده آنها را به شکل تمبر در می آورد.

رجالی با اشاره به اه اندازی سرویس پست ویژه با تعهد زمانی توزیع ابراز داشت: پست ویژه خدمتی سریع است که محل تحویل مرسوله توسط مشتری تعیین و مراحل عملیاتی مربوط به آن به صورت خاص و ویژه و مدت زمان ارائه خدمت و در بازه های زمانی تعهد شده انجام می پذیرد.

وی اضافه کرد: سرویس صندوق شخصی موردی است که هر فردی با پرداخت هزينه ساليانه و ارایه مدارک شـناسـايي و تشکیل پرونده مي تواند صاحب يك صندوق پستي شخصي شود.

وی با بیان اینکه اين صندوق‌ها در دو اندازه بزرگ و کوچک ارائه مي شوند و دارای دو كليد هستند، گفت: خصوصيات اين صندوق‌ها در این است كه گيرنده به جاي تحويل گرفتن مرسولات در محل نشاني سكونت خود به صندوق شخصي واگذارشده مراجعه و مرسولاتش را از صندوق برمي دارد.

کسب  رتبه برتر روابط عمومی توسط پست استان اصفهان

مدیر کل پست استان اصفهان در ادامه با اشاره به کسب رتبه برتر توسط  روابط عمومی پست استان اصفهان، گفت: نظر به اهمیت “برنامه استراتژیک روابط عمومی و سنجش آن بر مبنای الگوی BSC”روابط عمومی پست استان اصفهان با کسب بیشترین امتیاز رتبه برتر را در کشور به دست آورده است.

Go to TOP