چاپ خبــر

تصاویری از زمین چمن فریدونشهر در یک عصر تابستانی با فوتبالی های جوان

فوتبال خود ورزش زیبایی است حال اگر زمین محل فوتبال به سبزی زمین چمن فریدونشهر باشد و آسمان محل تمرین هم به آبی آسمان بام ایران باشد و طبیعت اطرافش دل هر بیننده ای را با خود ببرد، زیبایی اش دوچندان می شود.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ زمین چمن مجموعه ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونشهر با داشتن موقعیت عالی به سبب قرار گرفتن در ارتفاع 2500 متری از سطح دریا و مشرف بودن به شهر فریدونشهر با طبیعت زیبای همجوار خود می تواند محل مناسبی برای تمرین رشته ورزشی فوتبال برای تیم های مختلف در سطوح بالا باشد. هر چند داشتن امکاناتی مثل سالن بدنسازی، سنا و جکوزی، سالن استراحت، اتاق های آنالیز و مهمتر از آن ها سالن غذا خوری مناسب با سوئیت هایی برای استراحت می تواند موجبات جذب توریست های ورزشی را فراهم و باعث درآمدزایی شهرستان شود ولی از نظر فنی و موقعیت جغرافیایی می توان زمین چمن فریدونشهر را جزو نمونه ها در سطح استان اصفهان خواند.

این زمین چمن با داشتن چمن مسطح و مرغوب، در قسمت غربی شهر فریدونشهر قرار دارد  که با جرات  می توان گفت یکی از زیباترین زمین های تمرینی در سطح استان اصفهان است.

هر چند به دلیل نبود اسپانسر مالی و عدم مدیریت مناسب در سالیان اخیر، تیم های فوتبال شهرستان فریدونشهر نتوانسته اند موفقیت خاصی در شرکت در مسابقات استانی یا منطقه ای داشته باشند اما حضور جمعی از جوانان مستعد و تمرین فوتبال با شوق و انگیزه ای بسیار می تواند زمینه ساز حضور جوانان در ورزش و نیز رونق بیشتر این رشته محبوب ورزشی در سطح شهرستان باشد.

به همین بهانه  در زیر تصاویری از تمرینات تیم فوتبال بام ایران که در روز گذشته انجام شده است را مرور می کنیم:

 

  1. سوء مدیریت و عدم نگهداری چمن را به چه وضعی رسانده که تماشایی است

  2. دمت گرم خیلی عکسای جالبیه

  3. برادر عزیز اقای مهدی اصلانی دورود بر شما
    من بعنوانه عضوه کوچک هنر عکاسی خود را بر این داشتم که برای شهر اجدادی و پدرانم کاری هرچند کوچک انجام بدهم که هر چند شیرینی ناقابل با هنر آماتور عکاسیم انجام دادم.
    من بر این عقیده هستم و شعاره من این هست که
    عکاسی ثبته لحظه ای از لحظات هست که شاید دیگر تکرار نشود
    کوچک همه شما مردمانه خوب و ولایتی شهر پدری ام فریدونشهر ……………. مهدی جدیدی عکاس

  4. مرسی عکسای خوبیه. ولی حیف من نیستم وگرنه قشنگتر میشد…

Go to TOP