چاپ خبــر

احداث تونل گلاب 2 یک پروژه درون استانی است‌

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث تونل گلاب2 یک پروژه درون استانی است،ارتباطی به استان همجوار چهار محال و بختیاری و نمایندگان آنها ندارد.

محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد موضع نمایندگان استان اصفهان که هم‌اکنون پشت دفتر ریاست جمهوری منتظر ورود هستند، اظهار کرد: ما نمایندگان حرف غیرقانونی نمی‌خواهیم بزنیم و معتقد هستیم که مواضع باید مطابق قانون پیش برود.

وی با بیان اینکه دستور حفر این تونل داده شده بود، افزود: اکنون با جا‌ به جایی یک مدیر ‌تمام هزینه‌ها نادیده گرفته می‌شود‌.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیاری از ‌‌تنش‌‌های بین استان چهار محال و بختیاری و استان اصفهان با خبر هستند و این تصمیم‌گیری عجولانه تحت تاثیر فضای موجود بوده است.

وی ادامه داد: هر گونه احساسی کردن موضوع و جوگرفتگی این قضیه خطرات و مضراتی به خصوص برای مردم دارد.

اسفنانی تاکید کرد: احداث تونل گلاب 2 اصفهان ارتباطی به استان چهار محال و بختیاری ندارد و یک مسئله درون استانی است و ربطی به نمایندگان چهار محال و بختیاری نداشته است.

وی گفت: ما نمایندگان مطالبه این حق مردم اصفهان را به ریاست جمهور گزارش می‌کنیم.

  1. آخه بیسواد اگر این تونل زده بشه یک فاجعه برای زاینده رود به پا می شه شما فقط هم و غم تون اینکه پاش 2 تا عکس بندازید دیگه مهم نیست چه بلایی سر محیط زیست بیاد افکار احمدی نژادی

  2. لطفا پیگیر حق اباه کشاورزان فریدونشهر هم باشید و ایات روشن خداوند را نیز فراموش نکنید

  3. لطفا پیگیر حق اباه کشاورزان فریدونشهر هم باشید

  4. تو نماینده اصفهان هستی یا فریدن مردم فریدن دارن از فقر میمیرن تو داری سنگ اصفهان را به سینه میزنی

Go to TOP