چاپ خبــر

سرپرست فرمانداری خوانسار: کمیته امداد دارای برکت ویژه‌ای است

سرپرست فرمانداری شهرستان خوانسار گفت: کمیته امداد جزو نهادها و سازمان‌هایی است که به دلیل عجین بودن نامش با نام و یاد امام خمینی(ره) دارای اثرات و برکات ویژه‌ای برای انقلاب و مردم است.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از ایسنا، حسن شفعتی در مراسم دیدار كاركنان كميته امداد امام خميني(ره) با فرماندار جدید  شهرستان خوانسار،  یاد وخاطره شهیدان رجائی و باهنر را گرامی داشت و اظهار کرد: ساده زیستی و مردمی بودن دو خصلت مهم این دو شهید بوده است و آنان می‌توانند الگوی مناسبی برای مسئولان باشند.

وی افزود: کمیته امداد جزو نهادها و سازمانهائی است که به دلیل عجین بودن نامش با نام و یاد امام خمینی(ره) دارای اثرات و برکات ویژه‌ای برای انقلاب و مردم است

 وی از ثمرات طرح شهید رجائی جهت سالمندان ساکن روستاها را به عنوان یکی از برنامه‌های موفق و تاثیر گذار یاد کرد و ادامه داد :جهت آشنایی بیشتر با وظایف و فعالیتهای کمیته امداد امام خمینی (ره) در آینده‌ای نزدیک از این نهاد در شهرستان بازدید خواهیم کرد.

هم‌چنین  اکبر محمد صالحی، رییس کمیته امداد شهرستان خوانسار ضمن تبریک انتصاب سید حسن شفعتی به عنوان سرپرست فرمانداری خوانسار اظهار کرد: امیدواریم که فرماندار جدید در منصب خود منشاء برکات خیر برای مجموعه شهرستان و به ویژه برای کمیته امداد شهرستان باشد.

وی به  شرح کاملی از اهداف و فعالیت‌های کمیته امداد از ابتدای تاسیس تاکنون را ارائه و گزارشی ازخدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه های مختلف از جمله اکرام ایتام، اشتغال و خودکفائی، وامهای کارگشایی، توانمند سازی، خدمات فرهنگی و… پرداخت.

 

Go to TOP