چاپ خبــر

یاس فریدونشهر قهرمان مسابقات فوتبال زیر 11 سال غرب استان اصفهان شد

مسابقات فوتبال زیر 11 سال غرب استان اصفهان با قهرمانی تیم یاس فریدونشهر به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ مسابقات فوتبال زیر 11 سال غرب استان اصفهان جمعه گذشته به میزبانی شهرستان فریدونشهر در محل زمین چمن ورزشگاه تختی این شهرستان تحت عنوان فستیوال مدارس فوتبال با نظارت هیئت فوتبال استان اصفهان برگزار شد.

در این مسابقات 3 تیم از شهرستان های فریدن، خوانسار، گلپایگان و 3 تیم هم ازشهرستان فریدونشهر به نام های یاس، میثاق و فجر شرکت داشتند که در نهایت با انجام 15 مسابقه تیم یاس فریدونشهر موفق شد با کسب 13 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم فریدن به مقام قهرمانی دست یابد.

festival 930530 (13)

در این مسابقات که از ساعت 9 صبح شروع و تا غروب آفتاب به طول کشید تیم ها از همه 14 بازیکن معرفی شده خود در طول هر مسابقه باید استفاده می کردند و در زمین 40 در 20 متر با تیم های دیگر به رقابت می پرداختند.

استقبال خانواده ها و شور و هیجان خردسالان از نکات جالب توجه این مسابقات بود.

festival 930530 (19)

گفتنی است هیئت فوتبال شهرستان فریدونشهر میزبان این مسابقات بود که به گفته جعفری ناظر فدراسیون فوتبال توانست نمره مثبتی را در میزبانی بگیرد.

جعفری در ادامه به خبرنگار ما گفت: هدف ما از برگزاری این فستیوال شناخت استعدادهای برتر در سنین پایه، رشد و گسترش فوتبال و آشنایی بازیکنان و دست اندرکاران فوتبال شهرستان ها با یکدیگر است که با همکاری خوب هیئت فوتبال فریدونشهر موفق به برگزاری مطلوب این مسابقات شدیم.

festival 930530 (27)

وی استفاده از داوران جوان را در این مسابقات از نکات خوب و مثبت خواند و ابراز امیدواری کرد در اینده شاهد رشد و پیشرفت این داوران باشیم.

وی از خانواده ها خواست فرزندان خود را به مدارس فوتبال زیر نظر هیئت های فوتبال و با مربیان مستعد و با اخلاق بسپارند تا بتوانیم شاهد رشد فوتبالیست های مستعد و با اخلاق باشیم.

وحید رحیمی رئیس هیئت فوتبال شهرستان فریدونشهر هم از تلاش اعضای این هیئت برای رشد و توسعه فوتبال سنین پایه شهرستان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم تیم های فوتبال و فوتسال در سنین مختلف را به مسابقات استانی اعزام کنیم.

تصاویری از این مسابقات- اینجا.

  1. با سلام احتراما از لطف ومیزبانی شایسته هیات فوتبال فریدونشهر نسبت به میهمانان این فستیوال میبایست تشکر وقدر دانی نمود.

  2. دست همه عزیزانی که در این امر زحمت کشیدند درد نکنه زنده باشید خیلی عالی بود خصوصا هیئت فوتبال و دیگر عزیزانی که زحمت کشیدند.

  3. محمد گفت:

    با سلام.میخواستم بپرسم تیم گلپایگان چندم شد در این مسابقات؟

Go to TOP