چاپ خبــر

مرکز نیکوکاری شهر برف انبار افتتاح شد

مرکز نیکوکاری حضرت ابالفضل علیه السلام در شهر برف انبار با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان و نماینده مردم فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ با حضور مجلس آرا مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، اسفنانی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، یسلیانی سرپرست فرمانداری، سیاوشی امام جمعه و جمعی از مسئولین، مردم و نیکوکاران  شهرستان فریدونشهر، مرکز نیکوکاری حضرت ابالفضل (ع) در شهر برف انبار افتتاح شد.

در این مراسم که در مسجد حضرت ابالفضل (ع)  شهر برف انبار برگزار شد مسئولین این مرکز احکام خود را از دست مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان دریافت کردند تا به صورت رسمی فعالیت این مرکز آغاز شود.

در این مراسم که با سخنرانی مسئولین شهرستان در باب اهمیت و جایگاه نیکوکاری و توجه به این امر همراه بود، مجلس آرا مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت:  طرح  ایجاد مراکز نیکوکار با محوریت مساجد محلات و روستاها و با هماهنگی ائمه جماعات مساجد و با هدف برون سپاری و سازمان دهی ظرفیت های مردمی در راستای ریشه کنی فقر اجرا می شود.

وی اضافه کرد: در این طرح از ظرفیت های کمیته امداد، مساجد و مراکز نیکوکاری برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان استفاده خواهد شد.

این مقام مسئول ابراز داشت: در هر مرکز نیکوکاری شش نفر فعالیت خواهند کرد که پنج نفر از آنان از بین فعالان مسجدی و یک نفر نیز از طرف کمیته امداد انتخاب می شود.
هدف از ایجاد این مراکز را واگذاری برخی از فعالیت خدمات رسانی این نهاد به مردم و نیز توسعه فرهنگ انفاق یاد و تصریح کرد اجرای این طرح کاهش هزینه ها ، ارتقاء سطح رضایت مندی خیرین و نیازمندان و نیز افرایش سطح دسترسی نیازمندان به خدمات امداد را در پی خواهد داشت .

گزارش تصویری این مراسم

Go to TOP