چاپ خبــر

احداث باند دوم محور فریدونشهر به برف انبار از سر گرفته خواهد شد

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد احداث باند دوم محور فریدونشهر-برف انبار از 16 خردادماه ازسر گرفته خواهد شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد به دلیل انجام عملیات راهداری، در 9 محور استان اصفهان محدودیت ترافیکی اعمال می شود.

بر این اساس مدت زمان اعمال محدود ترافیکی در 9 محور استان به شرح زیر است:

1- محور اصفهان به دلیجان از کیلومتر 78 تا 129 از تاریخ پنجم خرداد تا 30 دی امسال از ساعت هفت تا 19.

2- محور نائین به اردکان تا کیلومتر 28 و محور بادرود به کاشان تا کیلومتر 8 از تاریخ پنجم خرداد تا 31 تیر امسال از ساعت هفت تا 19.

3- محور فولادشهر به نجف آباد تا کیلومتر 48 از تاریخ پنجم خرداد تا 31 مرداد امسال از ساعت هفت تا 19.

4- محور تیران به سه راهی سد چادگان از کیلومتر 49 تا 77 و محور داران به اصفهان حد فاصل دامنه تا سه راهی سد زاینده رود از کیلومتر 75 تا 120 از تاریخ پنجم خرداد تا 31 شهریور امسال از ساعت هفت تا 19.

5 – احداث باند دوم در محور فریدونشهر به برف انبار تا کیلومتر 6 از تاریخ 16 خرداد تا 31 مرداد امسال از ساعت 7 تا 20. ( از مسیر احداثی جایگزین با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط و توجه به علائم منصوبه برقرار است) .

اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان همچنین اعلام کرد: نظر به اینکه عملیات مقطعی راهداری (اصلاح شیب شیروانی) در محور سمیرم به یاسوج حدفاصل کیلومتر 31 تا 43 از تاریخ هفتم خرداد تا 10 تیر امسال از ساعت هفت تا 19 و در محور سمیرم به شهرضا حدفاصل کیلومتر 13 از تاریخ 20 خرداد تا 31 تیر امسال از ساعت هفت تا 19انجام می شود، تردد از مسیرهای یاد شده با محدودیت ترافیکی مواجه شده و با رعایت جوانب احتیاط و توجه به علائم منصوبه برقرار است.

اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از رانندگانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند خواست در زمان های اعلام شده با احتیاط کامل و سرعت مطمئنه و باتوجه به علائم منصوبه تردد کنند.

پیش از این مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص 400 هزار تن آسفالت برای اصلاح راههای استان در شش ماه اول امسال خبر داده بود.

فرزاد دادخواه افزود: این میزان آسفالت برای اصلاح جاده ها و لکه گیری مصرف می شود.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی اصفهان افزود: حجم تردد در راههای استان به لحاظ موقعیت جغرافیایی این استان بسیار بالاست و توجه به زیر ساخت های جاده ها ضروری است.

سال گذشته نیز 400 هزار تن آسفالت برای اصلاح راههای استان اصفهان اختصاص یافت.

استان اصفهان 25 هزار کیلومتر راه همسنگ و 11 هزار کیلومتر راه غیر همسنگ دارد.

منبع: ایرنا

Go to TOP