چاپ خبــر

بنیاد شهید و امور ایثارگران از استقبال باشکوه مردم فریدونشهر از خانواده شهید رحیمی تشکر کرد

پندار ما این است كه ما مانده ایم و شهدا رفته اند، اما حقیقت آن است كه زمان ما را با خود برده و شهدا مانده اند. (شهید معظم آوینی)

هر آن چه که خداوند بزرگ مقدر می فرماید، هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست و بر آن چه که حکمت متعالیه اش تعلق می گیرد، هیچ کس را جرات تعبیر و تعدیل نیست، لذا بر آن چه که می دهد شاکریم و بر نداده هایش صبر و شکیبایی به خرج می دهیم.
در مقام شما بزرگواران چه می توانیم بگوییم که اقیانوسی از لطف و رحمت را درون برگهای خسته مان جریان دادید، با این عمر کوتاه خاکی، قادر به جبران الطاف شما نیستیم، پس دست به دامان ذات کبریایی دراز و از درگاهش می خواهیم تا پاسخگوی این همه الطاف از روی عنایات الهی خویش باشد.
بدین وسیله از عنایات و حسن توجه مردم ولايتمدار شهرستان فريدونشهر، علي الخصوص خانواده معظم شهدا وايثارگران امام جمعه محترم شهرستان نماينده محترم فريدن بزرگ ،فرماندارمحترم وكليه دستگاههاي اجرائي شهرستان که در مراسم استقبال از خانواده معظم ومعزز شهيد ابراهيم رحيمي شركت كردنند ومارامدیون لطف و غریق محبت های بی کران خویش قراردادند، از صمیم قلب تقدیر و تشکر نموده و برای همگان از خداوند متعال سرافرازی سلامتي و سعادتمندی مسئلت داریم.

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فریدونشهر

Go to TOP