چاپ خبــر

برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس/از اکران فیلم تا نمایش تئاتر و عکس

به مناسبت هفته دفاع مقدس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدونشهر برنامه هایی همچون اکران فیلم های سینمایی و نمایش تئاتر دفاع مقدس را در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ نورمحمد رحیمی با اشاره به نقش مهم و کلیدی هشت سال دفاع مقدس بر باورها و رفتار مردم ایران و دستاوردهای غنی فرهنگی از آن دوران، اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدونشهر برای توسعه فرهنگ دفاع و یادآوری رشادت ها و ایثارگری رزمنده های اسلام، برنامه هایی همچون پخش فیلم های سینمایی مرتبط با دوران جنگ و مقاوت، نمایش تئاتر با عنوان دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس  و  در اختیار قرار دان کتاب های مرتبط با این دوران با تخفیف های ویژه به متقاضیان، را در نظر گرفته است که با شروع هفته دفاع مقدس به اجرا در خواهند آمد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریدونشهر از اکران فیلم هایی همچون: تنهای تنهای تنها، معراجی ها، خاک و مرجان، ذهن خاموش و چند فیلم دیگر در هفته دفاع مقدس و تا پایان مهرماه خبر داد.

وی زمان اکران فیلم ها را از ساعت 16 به بعد اعلام کرد و درباره تئاتر نمایشی دفاع مقدس هم گفت: این نمایش به همت فعالان این حوزه از جوانان شهرستان فریدونشهر اجرا خواهد شد.

وی ساعت 16 تا 18 هر روز تا پایان مهرماه را زمان نمایش این تئاتر عنوان کرد و از علاقه مندان خواست تا با حضور خود در سالن آمفی تئاتر این اداره و دیدن این تئاتر از فعالان این عرصه حمایت کنند.

وی مکان برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس را هم در سالن نمایشگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنوان کرد و از علاقه مندان خواست تا از این نمایشگاه هم بازدید نمایند.

 

Go to TOP