چاپ خبــر
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان:

فعالیت‌های جامعه امروز بر مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن متمرکز شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان با بیان اینکه هجمه‌های امروز دشمن تحریم‌ها و شبیخون فرهنگی است، گفت: اگر تهاجمات دشمن در برخی جاها موثر نبوده اما در بحث فرهنگی توانستند تا جایی پیش روند و ضربه‌هایی را به ما وارد کنند.

به گزارش پونه زار به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ سردار مجتبی شیروانیان در آسایشگاه جانبازان شهید مطهری اظهار کرد: جانبازان, شهیدان زنده هستند و شهدا شاید مدت زمان کمی درد را احساس کرده و سپس به لقای پروردگار بشتابند اما برخی جانبازان بیست و چند سال است که از دفاع مقدس می‌گذرد و هر روز شهادت را لمس می‌کنند.

وی بیان کرد: آثار مجروحیت جانبازان هر روز آنها را زجر می‌دهد اما صبر آنا سبب شده که این سختی را تحمل کنند و نتیجه ایثار و فداکاری و مردانگی این عزیزان است که امروز سلفی‌ها و داعشی‌ها در کشورهای دیگر جنایت کرده اما در کشور ما به برکت وجود همین شهدا و جانبازان این امنیت را احساس می‌کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه یکی از آثار دفاع مقدس تجربیات و دستاوردهای آن برای ما بود، تصریح کرد: دفاع مقدس هم برای ما و هم دوستان ما دستاوردهایی داشت که دستاور آن برای ما همین امنیتی است که اکنون در این فضای پر آشوب منطقه داریم.

سردار شیروانیان افزود: در جنگ تحمیلی علی رغم شرایط نابرابری که از لحاظ نظامی داشتیم اما جنگ تحمیلی و رشادت فرزندان این مرز و بوم در آن سبب شده که اکنون با وجود اینکه کشورهای غربی هر روز مطالبی در مورد گزینه‌های روی میز بیان می‌کنند اما جرات حمله به ما را نداشته باشند.

وی گفت: ما در عملیات فتح المبین از 17 کشور دنیا اسیر داشتیم و در عملیات‌های دیگر این تعداد به 33 کشور هم رسید و آمریکا و شوروی سابق از مدافعان اصلی صدام حسین در جنگ تحمیلی بودند و براساس همین تجربه امروز دیگر به خود اجازه حمله نمی‌دهند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه هجمه‌های امروز دشمن بحث تحریم‌ها و شبیخون فرهنگی است، اظهار کرد: اگر تهاجمات دشمن در برخی جاها موثر نبوده اما در بحث فرهنگی توانستند تا جایی پیش روند و ضربه‌هایی را به ما وارد کنند.
وی بیان کرد: به گفته رهبر انقلاب جنگ گنجینه‌ای بود که این گنجینه باید از سینه رزمندگان احصا شود و به فصل‌های آینده منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، از جمله برنامه‌های چهارمین روز از هفته دفاع مقدس که به نام شهیدان، ایثارگران، زنان و اسوه‌های مقاومت ناگذاری شده، دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، سپاه، بسیج و سایر ادارات و نهادهای دولتی با آسایشگاه جانبازان شهید مطهری بود که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

Go to TOP