چاپ خبــر

اجرای طرح ترویج هواشناسی کشاورزی «تهک» در استان اصفهان

رئیس مرکز تحقیقات هواشناسی کاربردی استان اصفهان گفت: طرح «تهک» یا همان ترویج هواشناسی کشاورزی، همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان نیز اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری پونه زار، سید مسعود مصطفوی صبح امروز در حاشیه جلسه با کشاورزان نمونه غرب استان در شهرستان فریدونشهر با اعلام اینکه طرح ترویج هواشناسی کشاورزی در استان اصفهان در حال اجرا است، اظهار کرد: این طرح از سوی رئیس سازمان هواشناسی کشور مطرح شده است.

وی افزود: نیازسنجی در ارائه خدمات، تولید خدمات و ارائه مطلوب‌تر آن در بین گروه هدف یعنی کشاورزان از اهداف مهم این طرح است.

رئیس مرکز تحقیقات هواشناسی کاربردی استان اصفهان گفت: بر اساس این طرح، ارتباط بین کارشناسان هواشناسی و کشاورزان بیشتر و نزدیک‌تر می‌شود و کشاورزان به طور مستقیم ضمن تبادل نظرات و ارائه پیشنهادات با کارشناسان، اطلاعات هواشناسی مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیازسنجی خدمات مورد نیاز کشاورزان در بخش‌های مختلف زراعت، باغداری، دامپروری، پرورش ماهی و مرغداری و دریافت پیشنهادات در نحوه ارائه خدمات از اهداف تشکیل جلسات با کشاورزان نمونه استان بوده و هواشناسی از جمله اهداف تعریف شده است.

IMG_9821

مصطفوی تصریح کرد: سازمان هواشناسی در نظر دارد با بررسی این نیازسنجی‌ها، با به‌کارگیری خدمات موجود یا تولید خدمات نوین به ارائه خدمات مطلوب‌تر در راستای کمک به تحقق حرکت بزرگ اقتصاد مقاومتی و بالا بردن کیفیت، کمیت و راندمان تولید با شعار خودکفایی گام بردارد.

Go to TOP