چاپ خبــر
هم زمان با روز دانشجو

هم‌اندیشی اساتید دانشگاه و مسئولان شهری با موضوع توسعه ی پایدار شهرستان در دانشگاه پیام نور فریدونشهر برگزار شد

پیرو اولین همایش توسعه پایدار در فریدونشهر با محوریت دانشگاه پیام نور در سال 91 که در موضوعات فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و منابع طبیعی برگزار شد، همزمان با فرا رسیدن روز دانشجوی امسال، جلسه هم اندیشی با حضور اساتید دانشگاهی و مسئولان شهری و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی توسط دانشگاه پیام نور فریدونشهر کلید خورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، شرکت کنندگان در این هم اندیشی حول سه محور کشاورزی و منابع طبیعی، مدیریت بهتر دانش آموختگان شهرستان و گردشگری به مباحثه و ایراد نظرات پرداختند.

IMG_9148

     در این همایش که به پیشنهاد دانشگاه پیام نور فریدونشهر برگزار شد، ریاست محترم دانشگاه ابتدا دو موضوع کشاورزی و منابع طبیعی و حجم بالای دانش آموختگان شهرستان را مطرح کردند و مدیریت بهتر و توسعه ی پایدار را در باب این دو موضوع برای تبدیل شدن به فرصت مطرح نمودند. در ادامه بحث موضوع گردشگری به میان کشیده شد و توسعه ی پایدار در گردشگری به بحث گذاشته شد.

IMG_9162

     در نتیجه ی هم اندیشی مصوب شد اتاق های فکر جهت ساماندهی نخبگان و استفاده از نظرات ایشان برای ایجاد توسعه در تمام جنبه های شهری تشکیل شود. هم چنین مصوب گردید دانشگاه به عنوان طلایه دار علم و دانش در سال 94 همراه با شناسایی و دعوت از نخبگان، همایش توسعه ی پایدار را با محوریت پتانسیل های منطقه، زیرساخت ها، گردشگری و گیاهان دارویی برگزار نماید.

  1. بهزاد گفت:

    با سلام امیدوارم با آغاز به کار مجدد سایت پونه زار که تنها سایت شهرستان میباشد کاستیهای شهرمان روزبه روز برطرف گردد. این مهم با نقدهای منطقی و منصفانه مدیریت و کاربران محترم سایت و همچنین پاسخگو بودن ارگانها و سعه صدر مدیرانشان انشااله امکان پذیر خواهد بود .

Go to TOP