چاپ خبــر
همزمان با بحران سیاسی در تل آویو

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه هوایی «دیماس» و فرودگاه دمشق

منابع رسانه‌ای سوریه از حمله امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دو پایگاه نظامی و امنیتی در نزدیکی دمشق خبر دادند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از فارس، وب‌سایت «اسرائیل نیوز فید» خبر داد که انفجاری مهیب در پایگاه هوایی «دیماس» دمشق به وقوع پیوسته است.

این انفجار در حالی روی داده که رسانه‌های اسرائیلی از احتمال وقوع حمله هوایی جدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه و هدف قرار دادن پایگاه هوایی «دیماس» دمشق خبر دادند.

 

 

در این فیلم که توسط معارضان مسلح ضبط و منتشر شده، دو فروند جنگنده در ارتفاع بالا دیده می‌شوند؛ تنها منبع خبری که تاکنون فیلمی از این جنگنده‌ها منتشر کرده، همین معارضان هستند که با حضور در محل بمباران که از منطقه های اصلی درگیری میان ارتش و تروریست‌ها است، از عبور این پرنده‌های مهاجم تصویر گرفته‌اند.

جنگنده‌های صهیونیستی طی 3 سال گذشته چندین بار مناطقی از خاک سوریه را به بهانه‌های مختلف بمباران کرده‌اند.

در همین حال، پایگاه خبری «لبنان 24» نیز گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) انبارهای سلاح و مهمات ارتش سوریه در نزدیکی مرزهای لبنان را بمباران کردند.

پایگاه خبری «کانفلیکت‌نیوز» نیز ادعا کرد که در این حمله، انبار حاوی موشک‌های پدافندی «اس-300» مورد تهاجم قرار گرفته است.

یک منبع آگاه در ستاد مشترک ارتش سوریه به پایگاه روسی «اسپوتنیک» خبر داد که جنگنده‌های نیروی هوایی اسرائیل به فرودگاه بین المللی دمشق حملات هوایی کردند.

منابع خبری گزارش دادند که صدای 10 انفجار ناشی از این حملات شنیده شده است.

 

پایگاه خبری «سوریه پرس» خبر داد که حداقل دو جنگنده اسرائیلی در حمله هوایی به پایگاه های امنیتی و نظامی سوریه در نزدیکی دمشق مشارکت داشته‌اند.

دولت سوریه رژیم صهیونیستی را مسئول این حملات هوایی دانست این در حالی است که مقامات اسرائیلی تاکنون در این باره هیچ اظهارنظری نکرده است.

این حمله در شرایطی روی داده است که دولت اسرائیل به دلیل فروپاشی کابینه و انحلال پارلمان با بحران سیاسی شدیدی مواجه شده است و ناظران براین باورند که این حمله تاکتیکی برای سرپوش گذاشتن بر مشکلات داخلی اسرائیل است.

Go to TOP