چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر؛

امروز عربستان حامی اسرائیل است/ از رهبر معظم انقلاب تقاضای تعطیلی حج تمتع را داریم

امام جمعه فریدونشهر گفت از ولی امر مسلمین جهان درخواست می‌کنیم در اعتراض به جنایات آل سعود برای حمایت از اسرائیل فاسد و تجاوز به کشور یمن حج تمتع را تعطیل کنند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه فریدونشهر در خطبه‌های امروز نماز جمعه بعد از برگزاری راهپیمایی روز قدس گفت: امروز عربستان یکی از مهمترین حامیان اسرائیل ستمگر است که علاوه بر آن، مسلمانان یمن را هم اعم از کودک و پیر و جوان به خاک و خون کشیده است.

Jome-ghosd002

حجت الاسلام اباصلت غفاری اظهار کرد: سالهاست بعد از تجاوز اسرائیل به فلسطین شاهد مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین هستیم ولی امسال یمن نیز مورد تجاوز عربستان سعودی قرار گرفته است. همان عربستان سعودی که سوخت هواپیماهای اسرائیلی را در حمله به غزه تأمین کرد و تمام مسیرهای آبی، هوایی و دریایی به غزه را مسدود کرد.

وی بیان کرد: امروز که روز انزجار از رژیم منحوس اسرائیل است از رهبر معظم انقلاب درخواست داریم به خاطر اعتراض به جنایات عربستان سعودی و برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و یمن، حج تمتع را تعطیل کنند.

 

Jome-ghosd004

خطیب جمعه فریدونشهر گفت طبق وعده حتمی قرآن کریم در سوره اسراء قدس شریف آزاد خواهد شد و به مسلمانان برخواهد گشت.

حجت الاسلام غفاری پنج دلیل برای شرکت در راهپیمایی روز قدس برشمرد: آیه 75 سوره نساء که می‌فرماید: «شما را چه شده که در راه خدا و رهایی مردان و زنان و کودکان مستضعف نمی‌جنگید؟»، حدیث پیامبر اعظم(ص) که می‌فرماید هرگاه مسلمانی صدای کسی را (حتی غیر مسمان) بشنود و به کار او  همت نگمارد نمی‌تواند بگوید من مسلمانم، به خاطر حس نوع دوستی و انسان دوستی، به خاطر قلب رئوفی که با دیدن مظلومیت مردم به درد می‌آید و پنجم به خاطر امر ولی فقیه و تقاضای مراجع تقلید.

Jome-ghosd005

امام جمعه فریدونشهر با تأکید بر رعایت حجاب توسط بانوان، گوشزد نمود حکم استعمال عطر توسط زن نزد نامحرم، حرام است.

 

  1. همشهری گفت:

    دم امام جمعه گرم.

  2. همشهری م گفت:

    این امام جمعه هنوز مردم فریدونشهرا قبول نداره و تو روز قدس چندین بار به مردم گرجی توهین کرد،قابل توجه اونایی که هوای این مشهدی را دارن

    • گوگونانی گفت:

      حالم بهم می‌خوره از کسایی مثل تو که همه چیزو با چشم قومیتی نگاه می کنن مردم دنیا رفتم کره مریخ را گرفتن اون وقت شما هنوز تو قومیت موندید . بس کنید دیگه چرا مزخرف می گی ؟ مشهدی و فریدونشهری چیه ؟ خودم از اول تا آخر کنارش بودم اون بیچاره کی توهین کرد ؟ به کی توهین کرد ؟ چرا محکم می گفت مرگ بر اسرائیل، نکنه تو اسرائیلی ؟
      اصلا انگار یه توهم داشته باشید یه سری اتون . ضمنا من خودم گوگونانی هستم . خواستی آدرس می دم بیا صحبت کنیم

  3. * بسه دیگه اصلن میدونی نماز جمعه چیه تا چه برسه به اینکه بدونی کی چی گفت یا نه . با این حرفها و طرز فکر مردم یک منطقه را به جون هم انداختید بسه دیگه

  4. آقای پونه زار درست که باید برخی مطالب را ویرایش کنی اما وقتی یک نفر به یک شخص مذهبی توهین می کنه و تهمت می زنه و نظرش را کامل قرار میدی پس جوابش را هم کامل بنویس و سانسور نکن تا بفهمه نظر بقیه راجع به اون چیه
    با تشکر فراوان

  5. در ضمن ما هوای کسی را که حرف حق میزنه و طرفدار عدالته را می گیریم و این به خود افراد مربوطه نه به شما که اصلن معلوم نیست کی هستی و از چه نژاد و قومی.

  6. اصلا به امام جمعه فریدونشهر چه …

    ————————————————————–
    پونه زار: /http://pounezar.ir/31760

Go to TOP