چاپ خبــر

از قتل عام دیر یاسین تا زنده سوزی نوزاد فلسطینی

صهیونیسم ، نه تنها دشمن شماره یک مردم فلسطین و مسلمانان جهان بوده است، بلکه اقدامات ضد بشری این رژیم در سراسر جهان، خطری برای کل بشریت به شمار می‌رود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از آل نور، جنایات صهیونیسم در فلسطین سابقه ای طولانی به طوری که تاریخچه این رژیم در طول بیش از۶دهه که از عمر منحوس آن می گذرد مملو از جنایاتی است که هر یک از آنها به تنهایی می تواند ملتی را در پیشگاه افکار عمومی جهان تا ابد روسیاه کند.

قتل عام دیریاسین که تنها یکی از سوابق این جنایتکاران است در سال ۱۹۴۸ در سرزمین های اشغالی به دست گروهک‌های صهیونیستی اتفاق افتاد که منجر به قربانی شدن تعداد زیادی کودک و زن و مرد فلسطینی شد.

قوای مسلح یهود در این حادثه ۲۵۰ نفر از اهالی این روستا را که شامل زن و مرد، کوچک و بزرگ ، عاجز و مریض  بود را به قتل رساندند و پس از بریدن دست و پا، دریدن شکمها، کندن گوشها، بیرون آوردن چشمها، له کردن جمجه ها،  اجساد آنها را به چاهى ریختند.

با وجود اینکه  این حادثه باعث فرار عده زیادى از اعراب فلسطین شد  اما صهیونیست ها هرگز این جنایات را انکار نکرده و حتی به آن افتخار نیز می کنند .

اکنون که سالها از این کشتارها مى گذرد، کشتارهاى دیگر همچنان ادامه دارد -که جنایات اخیر صهیونیست ها در غزه و نسل کشی ملت مظلوم و بی دفاع نمونه ای ازآن است.

رژیم صهیونیستی  در ۳۵ روز جنگ بیش از ۲۲ هزار تن مواد منفجره روی سر مردم غزه ریخت. در این مدت ۷۰ درصد کودکان و نوجوانان کشته شده در جنگ غزه کمتر از ۱۲ سال سن داشتند.

کشتار صبرا و شتیلا که نمونه ای دیگر از جنایت رژیم صهیونیست است ننگی ابدی رابرای اسرائیل به ارمغان آورد.

در این حادثه هولناک که عنوان «قصاب صبرا و شتیلا» را نیز برای شارون به همراه داشت، تکان دهنده ترین جنایات نظیر کشتن زنان باردار و دریدن شکم های آن ها، زنده زنده سوزاندن کودکان و ذبح آن به چشم می خورد به طوری که گفته های بازماندگان این فاجعه بیانگر اوج خوی درندگی صهیونیست هاست.

به طور کلی رژیم صهیونیستی از زمان شکل گیری تا به امروز ۱۴ جنگ بزرگ با همسایگان و با ساکنان سرزمین اشغال شده فلسطین به راه انداخته است. علاوه بر این ۱۴ جنگ که از جنگ ۱۹۴۸ اعراب و اسرائیل تا جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ و هشت روزه و ۵۱ روزه را شامل می‌شود، اسرائیل جنگی دائمی را علیه فلسطینیان آغاز کرده که تا به امروز ادامه داشته است و ده‌ها هزار کشته و صدها هزار مجروح و آواره حاصل ۶۷ سال اشغال و تجاوز این رژیم بوده است.
افزون بر اینها حدود سیصد کودک فلسطینی نیز در زندانهای اسرائیل وجود دارند که این رژیم مانند افراد بالغ آنها را محاکمه می کند.

با وجود  این جنایات امروز می بینیم نه مساله فلسطین حل شده است و نه استعمارگران از حمایت صهیونیسم دست برداشته اند .

و حال تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها در زنده‌سوزی یک کودک شیرخوار فلسطینی خشم افکار عمومی جهان را برانگیخته است.

این در حالی است که رسانه های آمریکایی ترجیح داده اند در حرکتی هماهنگ با سیاستمداران این رژیم در قبال این فاجعه بزرگ و نابخشودنی سکوت کنند ویا در بازتاب این اتفاق هولناک ، رژیم صهیونیستی را از این جنایت هولناک تبرئه کنند.

آل سعود نیز در حالی علیه اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها واکنش نشان داد که خود تاکنون بیش از هزار کودک بی گناه را در یمن به خاک و خون کشیده است و به این جنایات خود هم افتخار می‌کند.

به طور کلی می توان گفت اسرائیل تنها رژیمی است که در برابر گستره جنایاتی که در سرزمین های اشغالی و یا در جنگ های که علیه فلسطینی ها و حتی اعراب به راه انداخته از پیگرد قضایی مصون مانده و اجرای مجازات هایی که در کنوانسیون های حقوقی بین المللی علیه ارتکاب جنایات و جرائم جنگی پیش بینی شده در خصوص این رژیم مسکوت مانده است .

حضرت امام خمینی نیز بارها خطر این رژیم پلید را به ملل آزاد جهان گوشزد می‌نمود ومی فرمود:«این ماده فساد که در قلب ممالک اسلامی با پشتیبانی دول بزرگ جایگزین شده است و ریشه‌های فسادش هر روز ممالک اسلامی را تهدید می‌کند باید با همت ممالک اسلامی و ملل بزرگ اسلام ریشه‌کن شود»

در پایان می تون گفت صهیونیسم  نه تنها دشمن شماره یک مردم فلسطین و مسلمانان جهان بوده است، بلکه اقدامات ضد بشری این رژیم در سراسر جهان، خطری برای کل بشریت به شمار می‌رود و به درستی «غده سرطانی» نام گرفته است؛ وامروز با وجود تلاش های بسیار صهیونیست ها برای تغییر مواضع جهانیان نسبت به خود شاهد آن هستیم  که صبر جهانیان از رفتارهای این رژیم به سر آمده است.

Go to TOP