چاپ خبــر
امام جمعه موقت نطنز:

مردم از شنیدن اخبار مفاسد اقتصادی خسته شده‌اند

امام جمعه موقت نطنز گفت: مردم ایران اسلامی خواستار مقابله همه جانبه با مفاسد اقتصادی هستند و دیگر توانایی شنیدن اخبار مفاسد اقتصادی در کشور را ندارند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از فارس، حجت‌الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در خطبه‌های نماز جمعه نطنز اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان، آمریکاییان، صهیونیست‌ها و داعشی‌ها کنگره بزرگ عاشوراییان فردا همزمان با اربعین حسینی در کنار بارگاه ملکوتی آقا اباعبدالله الحسین در کربلای معلی تشکیل خواهد شد.

وی افزود: این کنگره بزرگ چند پیام مهم برای همگان در پی دارد، اول آن که  این اجتماع میلیونی تجدید عهد و پیمان مجددی با امام زمان عج است و دیگر پیام آن این است که دشمن هر چقدر نقشه‌کشید این اجتماع میلیونی از 60 کشور جهان آن را باطل نمود و پیام آخر آن به داعشی هاست که بدانید شیعه هیچ‌وقت اصالت خود را از دست نمی‌دهد و تا آخر ایستاده است.

خطیب موقت جمعه نطنز تصریح کرد: واقعه رسوایی این روزهای آمریکایی‌ها دیگر خیلی خنده‌دار تر و مضحک‌تر از وقایع قبلی است، واقعه عجیب شکنجه مظنونین در آمریکا نشان داد که هیچ‌وقت حقوق بشر به این نمونه در جهان زیر پا گذاشته نشد که آمریکایی‌ها آن را زیر پا گذاشتند.

مجیدی تبار با اشاره به همایش ارتقای نظام سلامت اداری و مبارزه به فساد اقتصادی، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی خواستار مقابله همه‌جانبه با مفاسد اقتصادی هستند و همه‌جانبه از اقدامات سه قوه حمایت کرده و باور کنید دیگر توانایی شنیدن اخبار مفاسد اقتصادی در کشور را ندارند.

Go to TOP