چاپ خبــر
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:

شاکیان قبض‌های همراه اول به سامانه اطلاع‌رسانی این اپراتور مراجعه کنند

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري اعلام كرد: مشتركان دارنده سيم‌كارت همراه اول كه در مورد صورتحساب قبوض خود شكايت دارند مي‌توانند از طريق تماس با سامانه اطلاع‌رساني همراه اول به شماره ۹۹۹۰، موارد شكايت خود را از اپراتور پيگيري كنند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، غلامرضا داداش‌زاده افزود: برخي از مشتركين از طريق سامانه ۱۹۵ نسبت به افزايش قبوض خود شكايت داشتند كه بررسيهاي انجام شده، نشان‌دهنده عدم تغيير در تعرفه‌هاي اعمالي بوده است و برخي از اين موارد به دليل استفاده مشتركين از سرويسهاي ارزش افزوده و همچنين اختلال در سامانه ثبت پرداخت ميان دوره‌اي در شبكه همراه اول است.

وي درباره نحوه رسيدگي به شكايات مشتركان گفت: مشتركين مي‌توانند اين موارد را با مراجعه به امور مشتركين اپراتورها و دريافت ريز مكالمات از اپراتور پيگيري كرده و در صورت عدم رفع مشكل، از طريق سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات موضوع را اعلام كنند.

داداش‌زاده با تاكيد بر نظارت دقيق بر تعرفه‌هاي اعمال شده تصريح كرد: رگولاتوري با توجه به دسترسي‌هاي بر خط ايجاد شده به شبكه اپراتورها بر تعرفه‌هاي اعمال شده نظارت مي‌كند و در حال حاضر تعرفه‌هاي اعمال شده در شبكه تلفن ثابت و سيار براساس مصوبه ۱۸۴ كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات است.

Go to TOP