چاپ خبــر
3 تا 7 دی‌ماه جاری

بیستمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری (اتوکام) در اصفهان برگزار می‌شود

بیستمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری (اتوکام) 3 تا 7 دی ماه با حضور 98 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران و فارس در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا می شود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار بنا بر اعلام شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، بیستمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری (اتوکام) 3 تا 7 دی ماه با حضور 98 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران و فارس در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا می شود.

به گزارش واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، نمایشگاه امسال رویکرد نوآوری را محور فعالیت های خود قرار داده است.

سخت افزار، نرم افزار، شبكه و امنيت، اينترنت، رسانه هاي ديجيتال و بازي هاي رايانه اي، دولت الكترونيك و تجارت الكترونيك، مراكز علمي، آموزشي و تحقيقاتي زیرگروه های این نمایشگاه را تشکیل می دهد و شرکت های حاضر در 8500 مترمربع فضای نمایشگاه به ارایه خدمات و دستاوردهای خود در زمینه های مذکور می پردازند.

پیش بینی برگزاری همایش های ویژه رایگان از ساعت 17 تا 19 هر روز در محل سالن همایش های نمایشگاه بین المللی استان از جمله برنامه های جانبی و علمی نمایشگاه امسال است.

این نمایشگاه ساعت 15 روز چهارشنبه 3 دی ماه به صورت رسمی و با حضور مقامات افتتاح می شود و پس از آن طی ساعات بازدید 15 تا 21 هر روز آماده بازدید علاقمندان و متخصصان است.

دعوت از هیأت متخصص کشور هند در بخش نرم افزار و برگزاری رویداد «استارتاپ گرایند» با هدف حمایت از رویدادهای کارآفرینانه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات 9 دی ماه در محل اتاق بازرگانی و به بهانه این نمایشگاه را می توان از جمله ویژگی های نمایشگاه امسال به شمار آورد.

Go to TOP