چاپ خبــر

بیانیه شهردار سابق در واکنش به اظهارات شهردار جدید

پس از انتشار مصاحبه با شهردار محترم و انعکاس‌ سخنان ایشان با حفظ امانت بدون کم و کاست توسط پونه زار، عبدالرضا سپیانی، شهردار سابق فریدونشهر بیانیه‌ای در واکنش به این اظهارات منتشر کرد که پونه زار بنا بر وظیفه‌ی رسانه‌ای خود که همانا انتقال صحیح، روشنگرانه و غیرمغرضانه‌ی رخدادهاست، این بیانیه را منتشر می‌نماید.

پس از انتشار مصاحبه با شهردار محترم و انعکاس‌ سخنان ایشان با حفظ امانت بدون کم و کاست توسط پونه زار، عبدالرضا سپیانی، شهردار سابق فریدونشهر بیانیه‌ای در واکنش به این اظهارات منتشر کرد که پونه زار بنا بر وظیفه‌ی رسانه‌ای خود که همانا انتقال صحیح، روشنگرانه و غیرمغرضانه‌ی رخدادهاست، این بیانیه را منتشر می‌نماید.

شرح بیانیه بدین قرار است:

باسمه تعالی

اینجانب ضمن سپاس از مردم شریف فریدونشهر که همیشه و همواره قدردان مدیران و مسئولین هستند و خدمات آنان را هر چند اندک هم باشد هیچگاه فراموش نخواهند کرد و تلاش و فعالیت مسئولین خود را بارها و بارها مقایسه و از آن یاد می‌کنند. چندی پیش شهردار محترم و جوان فریدونشهر در مصاحبه ای با سایت پونه زار در پاسخ به سؤالی که «رویّه‌ی شهردار قبلی که خیلی به چشم می‌آمد تلاش برای زیباسازی شهر بود. رویّه‌ی شما چگونه خواهد بود؟» اشاره کردند که شهردار قبلی اگر هم کاری کرده باشد و مردم کارهای او را می‌بینند بدهی به میراث گذاشته شده را که نمی‌بینند مثلا فلکه آموزش و پرورش(خلیج فارس) هنوز بدهی 80 میلیون تومانی بابت زیباسازی آن پرداخت نشده است؟ در پاسخ به ایشان می‌گویم که آقای شهردار بنده به یقین رسیدم که آمار و گزارشات ارائه شده به جنابعالی کاملاَ غلط و مغرضانه است زیرا: اوّلاَ کلّ هزینه زیباسازی فلکه‌ی خلیج فارس خیلی کمتر از 40 میلیون تومان است و آن هم بجز کسورات قانونی در سال 91 تسویه گردیده است. ثانیا ایشان را توصیه می‌کنم که با ظرافت بیشتر امور مالی را دنبال و نظارت بیشتری نماید که این 80 میلیون تومان چکی که ایشان روی میز دارد مربوط به کدام پروژه است؟ علاوه بر آن به گفته‌ی شهردار محترم بدهی به میراث گذاشته شده  پایان سال 1392 به میزان  1،800،000،000 تومان است که در پاسخ می‌گویم اوّلا کلّ بودجه سال 92 شهرداری به میزان 1،800،000،000 تومان بوده است پس یا هیچ رقمی از بودجه محقق نشده است یا شهردار قبلی جرأت و جسارت کار بیشتری داشته است. ثانیاَ بنده با مدارک و اسناد موجود در شهرداری ثابت خواهم کرد که کلّ بدهی مانده‌ی سال 92 زیر 200میلیون تومان و میزان تحقق بودجه سال 92 نیز بیش از 100% بوده است. ثالثاَ به شهردار عزیز توصیه می‌نمایم آمار را مجدّداَ بررسی نماید که آیا بدهی به میراث مانده از شهردار قبلی است یا از پروژه‌های اجرا شده در دوران سرپرستی شهرداری در سال 93. رابعاَ حساب‌های جاری شهرداری در زمان استعفای بنده گویای میزان موجودی 700میلیون تومانی به میراث گذاشته شده برای مدیران بعدی است. خامساَ اگر شهرداری در پایان سال 92 بدهی بالا داشته است پس چگونه کلّیه‌ی هزینه‌های جاری و حقوق و مزایای پرسنل در شش ماهه‌ اوّل سال 93 بدون وقفه پرداخت شده و این همه فعالیّت‌های عمرانی انجام گردیده و مضافاَ تعدادی نیز دستگاه و و خودرو خریداری شده است؟ علی ایّ حال اگر شهرداری را با این بدهی رقم بالا تحویل می‌دادم چگونه از سوی هیچ شخصی تاکنون اعلام نگردیده است تا تخفیفی برای شورای محترم در پاسخگویی به فشارهای مردمی در خصوص تعویض مدیریت شهری باشد.

در هر حال به تجربه ثابت شده است که گناه ضعف مدیریتی را نمی‌توان به پای دیگران نوشت زیرا برای مردم قابل باور نبوده و نمی‌تواند توجیه مناسبی باشد پس توصیه می‌کنم شهردار عزیز ما ابتدا با متانت و بردباری سختی‌های مدیریت شهری را تحمل و برای عزیزانی که حتی قبل از من زحمات مدیریت شهری داشته‌اند نیز سهمی در زحمات قائل و خدمات ایشان فراموش نگردد. در پایان نیز اشاره‌ای کوتاه می‌کنم به فعالیّت‌ها، خدمات و چالش‌های سه سال مدیریت اینجانب:

اهمّ فعالیت‌ها:

  • انتقال محلّ دفن زباله از حاشیه شهر به بیرون از شهر
  • تجهیز سنگ شکن به دستگاه‌های جدید و افزایش درآمد آن از 120 میلیون تومان در سال 89 به 480 میلیون تومان در سال 92
  • اخذ مجوزهای قانونی سنگ شکن، معدن سنگ لاشه و کارخانه آسفالت
  • تکمیل و بهره برداری از کارخانه آسفالت
  • تکمیل و بهره برداری از ساختمان آتش نشانی
  • تکمیل و بهره برداری از سالن مدیریت بحران
  • اصلاح نقاط حادثه خیز شهری
  • اجرای 14 کیلومتر جدول کانیو در سطح معابر و کوچه‌ها
  • تکمیل و بهره برداری از استخر ذخیره آب
  • نکوسازی و زیباسازی شهر با هدف جذب گردشگر
  • اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در فضاهای سبز شهرداری
  • اصلاح ساختار اداری و تبدیل سیستم اداری سنتی به الکترونیکی
  • رشد 80 درصد بودجه شهرداری در طول سه سال مدیریت
  • تحقق بیش از 100 درصدی بودجه سال 92 برای اوّلین بار
  • به حداقل رساندن فروش املاک شهری برای تأمین کسری بودجه شهرداری با توجه به مشکلات مالی فراوان
  • آسفالت معابر
  • مشارکت فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی
  • بهسازی و نکوسازی پارک‌های شهر
  • تکمیل قسمتی از ویلاهای پارک معلم
  • تکمیل و بهره برداری از تالار شهروند
  • پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل شهرداری
  • جذب 20 نفر نیروی انسانی و تغییر رویکرد از فصلی به استفاده دائمی از آنان
  • بهسازی فضای اداری-ساختمانی شهرداری
  • حضور همیشگی و به موقع در تمام فعالیت‌های شهرداری برای نظارت بیشتر
  • توجّه ویژه به فضای سبز و کاشت و نگهداری گونه‌های مختلف گیاهی و درختی سازگار با محیط
  • خدمات رسانی به موقع به تمامی مناطق و محلات شهری
  • بهسازی ساختمان‌های تحت مالکیت شهرداری
  • همکاری در تکمیل استخر ذخیره چشمه لاک پشت و انتقال آب از پارک معلم به استخر مربوطه
  • و …

برخی از چالش‌های مدیریتی اینجانب:

  • عدم تحقق منابع تخصیصی دولتی به ویژه در سال 91 که میزان آن صفر درصد بود
  • بازنشستگی تعدادی از پرسنل زحمت کش شهرداری و پرداخت حداقل یک دهم بودجه‌های سال 90 و 91 به عنوان پاداش پایان خدمت
  • تورم شدید و افزایش قیمت آب و حامل‌های انرژی(برق-گاز-سوخت مصرفی خودروها) و قیر مصرفی کارخانه آسفالت
  • عدم همکاری و هماهنگی برخی از پرسنل شهرداری و نگاه روزمرگی به انجام امور و عدم پذیرش ایده‌های جدید و روز مدیریتی
  • حوادث طبیعی بالاخص بارندگی بی سابقه برف در سال 92

 

در پایان خود را همچنان خدمت گذار مردم و شهروندان عزیز شهر و شهرستان با هر گرایش و هر پیشینه‌ی قومی دانسته و خدمت صادقانه به آنها را در هر پست و مقامی وظیفه خود می‌دانم و از همکاری دلسوزانه پرسنل خدوم در شهرداری به ویژه پرسنل خدماتی و اعضای محترم شورای شهر صمیمانه تقدیر و تشکر و از همراهی خوب شهروندان و مسئولین نیز قدردانی می نمایم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

عبدالرضا سپیانی

  1. بنام خالق زیبایی
    تبریک عرض میکنم انتخاب شایسته ، جناب آقای مهندس گوگونانی بابت شهردار ی شهرستان فریدونشهر
    و همچنین عرض ادب و احترام دارم خدمت جناب آقای مهندس سپیانی شهردار قبلی ، ارزشمنده شهرستان فریدونشهر …….. جناب آقای سیپانی شما ایمان داشته باشید مردم با فرهنگ و گرجی زبانان ، بختیاریان غیور ، قوم ترک زبانان همه و همه این را به یاد می آوردند که شما در پست مسولیت قبلیتان چقدر فعال بود و در زمان های که برف و کولاک می آمد جنابعالی بودید که برای این مردم ارزشمند فریدونشهر پا به میدان گذاشتید …… دورود بر شما ….. انشاالله خداوند شما را حفظ نماید و به درجات عالیه برسید …. انشاالله
    همچنین در پایان نوشتن مطلبم برای جناب آقای مهندس ابراهیم گوگونانی آرزو سلامتی و آرز وتندرستی دارم که برای مردم ارزشمند و فهیم فریدونشهر خدمت صادقانه و خدمت عالیه داشته باشند ….. انشالله خداوند جناب آقای مهندس گوگونانی را برای مردم فریدونشهر حفظ نمایید

  2. رضا گفت:

    من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق
    سلام علیکم
    با تشکر فراوان از شهردار سابق فریدونشهر
    دیرینه خدمتی حضرتعالی مفتخر به سوابق درخشان و خدمات بی بدیل و نیکنامی بوده و خادمین انقلاب اسلامی و مردم آگاه و متدین شهر فریدونشهر از آن مطلعند.
    امیدوارم در ادامه راه زندگیتان موفق و سربلند باشید.

  3. Reza گفت:

    با سلام
    و با تشکر فراوان از جناب آقای سپیانی
    عملکرد جنابعالی در شهرمان مشخص و نمایان است و امیدوارم شهردار جدید به جای اشکال گیری از عملکرد شهردار موفق و دوست داشتنی سابق شهرمان از عملکرد چند ماه خود صحبت کند.
    البته اگر عملکردی داشته باشد!!!!!!

  4. خادم گفت:

    بسم رب الشهدای و الصدیقین
    با عرض سلام و ادب و احترام خدمت پونه زاری های عزیز و با عرض سلام و خسته نباشید و خدا قوت خدمت آقای سپیانی شهردار زحمت کش ، دلسوز و مخلص اسبق فریدونشهر
    جناب آقای سپیانی ما عملکرد و زحمات بی دریغ شما را پروژه مسکن مهر ملاحظه کردیم که در مدت بسیار کم از صفر به پیشرفت 70 درصد رساندید تا جایی که مسئولان استانی از پیشرفت این پرژه متحیر ماندند و در عرصه شهرداری هم خدا وکیلی زحمت زیادی کشیدید و همیشه شما را عملا” شخصا” در صحنه های فعالیت های شهرداری مشاهده نمودیم و اجر این زحمات نزد صاحبش محفوظ است . دوما” این هم بازیهای سیاسی است که هر مدیری در پست خود کم آورد ابتدا مدیر قبلی را در اذعان عمومی بدنام کند و از محبوبیت او بکاهد ولی این رسم کار نیست و یک مدیر باید با کارکردن خود را نزد عموم خوش نام و محبوب کند نه با تخریب . علی ایها الحال شورا یک اشتباه کرد و * شما را وادار به استعفا کرد ولی این دلیل نمی شود که خدمات شبانه روزی شما فراموش شود . اقای سپیانی بنده ایمان دارم که شما یکی از مدیران قاطع و سخت کوش بوده اید ولی حیف که ما قدر نیروهای کارآمد و بومی خود را نمی دانیم و نتیجه اش این می شود که اقای تاجمیری ، اقای خواجه سعیدی ، سرهنگ انوری ، حجت الاسلام والمسلمین سیاوشی و روشنفکران و صاحبنظران دیگر ما باید در مناطق دیگر خدمت کنند و ما انقدر عزم بلند نداریم که باعث تثبیت فرماندار فعلی شویم و سنگر شهرستان را تخلیه نکنیم و به دست بیگانگان نسپاریم . بنده به عنوان خادم مردم و کسی که با همه مسئولین ارتباط نزدیک دارم و عملکرد همه مسئولین ر ا روئیت می کنم دست تک تک شهروندان فریدونشهری دلسوز ، آزاده و خدوم که قلبشان برای فریدونشهر گرجی ، لری ، ترکی ، فارسی و ارمنی می تپد از جمله اقای سپیانی را بوسه می زنم و خاک پایشان را سرمه چشمان می کنم . (( خدایا چنان کن ، چنان باشم که هستم )) . والسلام

  5. هادی گفت:

    خسته نباشید به همه.بله ها ….بله

  6. با سلام و خسته نباشی خدمت همه خدمتگذاران قبلی و فعلی شهرداری و سایر ادارات . عزیزان این مطالب و شفاف سازی ها برای ما مردم خوب است اما اگر شورای محترم شهر امار و ارقام را بیان میکرد بیشتر مردم روشن میشدند و بهتر قضاوت میکردند . لذا ممکن است شهردار فعلی نیز واقعا با بدهی زیاد امور را دست گرفته است که باید برای ایشان و مردم روشن شود . لذا تخریب یک مسئول تازه نفس توسط یکسری شهروند نا اگاه از امور شهری به غیر از دلسردی چیز دیگری بدنبال نداشته و حمایت جانبدارانه و تعصب فامیلی که در سایت نمایان است باعث تشویش ازهان عموم نشود . ضمن اینکه از زحمات شهردار قبلی و شهرداران قبل از ایشان نیز تشکر را داریم و عملکرد انها را نقد نمیکنیم بلکه قضاوت بعضی افراد قابل نقد میباشند که اول باید روشن شوند بعد مطلب ادا کنند …

  7. ماکه ازشهردارفعلی فقط حرف وعکس شنیده ودیده ایم امیدوارم عملکرد درخشانی داشته باشد.آقای سپیانی شما هم نگران نباشید چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است شما چهره شهرراکلا” دگرگون ساخته وبه آن شهریت بخشیده اید.

  8. مهندس گوگو نانی نارا حت نشوی ها . چون عادتمونه از دوره مرحوم حاج مرتضی رفیعی اولین شهردار که اقدامات زیادی نمود تا دوره اقای نوروز علی لچینانی . دوره ی اقای باتوانی (رضوانی ) و شهرداران قبل از شماها که هر کدام به گونه ای خدمات ارزند ه ای داشته انتقاد ات زیادی میشد ولی وای خدا نکند یک قریبه شهردار میشد . به جرات قسم میخورم که بیشتر همشهریان اصلا او را نمی شنا ختن و اصلا نقدی بر او نبود و یا کسی جرات نقد را نداشت . به هر حال کاری است مشکل و لی امیدواریم استان تحملتان زیاد باشد

  9. شهروند گفت:

    مهندس گوگونانی یکی از مدیریان موفق در سطح استان بوده وتجربه چند سال مدیریت برق را در زمانی که صنعت برق نیز با مشکلات عدیده ای همراه بوده است به خوبی و موفقیت پشت سر گذرانده است وهمچنین شهردار اسبق از پشت کار وتلاش بسیاری برخوردار بوده وکوشش فراوانی جهت شهر نمودند فقط شهرداری فعلی باید امور مالی وفنی خود را اصلاح وتقویت نماید که ضعف عمده شهرداری در همین دو قسمت مهم و کلیدی می باشد که شاهد ان نیز می باشیم مانند ( ادامه بلوار مفتح -معابر مسکن مهر – ترمیم ترانشه ها ولکه گیزی که بدون زیر سازی صورت گرفته ) کیفیت پروژههای عمرانی بسیار پایین می باشد که این باعث تاسف ونگرانیست وباید جدا مورد بررسی قرار گیرد

  10. mohamad گفت:

    کاش همه مسؤلین شهر هم مانند استاد سپیانی فداکار باشن و قدرت مدیریتشون رو بالا ببرن

  11. سلام ، آقای سپیانی دوستت داریم و همیشه در قلب های تک تک شهروندان فریدونشهری جای داری و از زحماتت صادقانه قدردانی می کنیم و از شما خواهش می کنیم که ذره ای از حس احساس مسئولیت به شهرستانتان نکاهید و بلکه ان ر ا تقویت کنید ، زیرا این شهرستان تشنه این احساس مسئولیت ها و دلسوزیهاست . خدا قوت .

  12. سلام.اقای سپیانی شما خیلی کارا انجام دادید و من شخصا خیلی دوستون دارم .پس خواهشا خودتو محبوب نگه دارید وتو حاشیه نرید.مگه حوصله دردسر دارید!!!!!!!!!!!!ببخشید اگ خیلی رک حرف زدم.

  13. وحید گفت:

    خدمتلام و خدا قوت خدمت استاد گرامی آقای سپیانی شهردارسابق ، بدون کوچکترین تردید باید بگیم که چهره شهر در
    زمان مدیریت شما کاملا دگرگون شد ، این به مدیریت جهادی و پتانسیل فوق العاده شما برمیگرده ، به هر جهت شورای فعلی هم این رو میدونست که نیرویی مثل شما را نخواهد توانست پیدا کنه ولی با این وجود حضور شما را بر نتافتند و علت اون هم کاملا روشنه ، اینکه شما خودتون صاحب نظر هستید و دارای اراده و جسارت و تصمیم ، در حالی که شورا دنبال کسی میگشت که نظر شورا را اجرا کنه و فقط بله چشم قربان گوی شورا باشه ، به هر حال اهل درایت و رای همیشه به تواناییهای جنابعالی واقف بوده و قدر دان تلاشهای شما هم هستند .

  14. احسان گفت:

    بهتر است روند حرکت مدیریت شهر ونیز نقد این فرایند بر مدار اصول و معیارهای شهرسازی باشد تا روز به روز شاهد رشد بهتر شهرمان باشیم . این هایی که دوستان مطرح می کنند یک حالت قجری دارد ما در این شهر مشکلات فراوانی در مشارکت مردمی ،منظر شهری، اقتصاد گردشگری شهری ، طرح جامع فضای شهری و…. داریم . سعی نکنیم مشکلات دیگری بر این شهر بیفزاییم ما که دراین شهر سالهاست زندگی می کنیم یک نفر ساکن ارمنی و یا ترک سراغ ندارم (البته جلیل میوه فروش ترک است )هر چند می دانم عده ای از اقایان مهاجر لر ساکن این شهر هستند . بنابرین مطرح کردن اینگونه مطالب نوعی پرداخت حاشیه ای ولی برای بعضی ها اقدام زیرکانه جهت توهین به شهروندان اصلی وتاریخی این شهر می باشد .

  15. باسلام و درود به هرچی خادم به این مرز و بوم به ویژه فریدن و فریدونشهراست.
    عاجزانه خواهش میکنم به جزییات نپردازید و اهداف بزرگتری را در نظر بگیرید .
    از شهرداران قبلی تشکر می کنیم مخصوصا دوست عزیزم آقای سپیانی و برای آقای گوگونانی نیز آرزوی موفقیت دارم .
    آینجانب شهروند فریدونشهر نیستم ولی با کمال خضوع و افتخار حاضر به انجام هر خدمتی که درتوانم باشد که توانمند نیز دهستم می باشم .

  16. دوستان اولا که سپیانی مهندس نیست ثانیا عقل شماها نباید در چشمانتان باشد .لازم است از مسایل پشت پرده هم اطلاع داشته باشید زیباسازی شهر فقط کتمان بعضی از وقایع است

  17. مهندس گوگونانی سالهای پیش زمان مدیریتش در اداره برق شهرستان نشان داد که توانایش فرا تر از مدیریت شهری است و انصافا تمام روستاییان پشتکوه و پیشکوه بر ان واقفند و برای شهروندانی نیز که یک بار با ایشان از نظر کاری برخورد کرده باشند متوجه شده اند که بسیار با متانت و اخلاق خوش ارباب رجوع را تکریم کرده و تا حصول نتیجه یاری نموده است . حال انصاف نیست که انهایی که اصلا ایشان و عملکرد ایشان را ندیده اند به قضاوت بنشینند و نیروی تازه نفسی که با تامل شورای محترم و سایر مسئولان شهری انتخاب شده به چالش بکشند

  18. خدا قوت گفت:

    سلام آقای سپیانی مگه میشه در یک ارگان همه با مدیر بد یاشن وباز هم مقصر کار مندان باشند از بین کارکنان شهرداری کدامیک از شما راضی بودند بی احترامی های شما یادمون نمیره یه آرامشی پیدا کردیم به همش نزنین خواهشا” در ضمن خدمتتان را با این پرسنل خدوم بیان کنین، اقای دکتر گوگونانی یک واکسنی بود که به شهرداری باید تزریق می شد

    • رحیمی گفت:

      با سلام خدمت شما کارمند شهرداری
      *
      من به عنوان شهروند این شهر هیچ رضایتی از شما ندارم.
      *
      امیدوارم مدیر سایت حرف دل مان را در جواب به این دوست بگذارد تا بفهمد مردم این شهر بیش از اینا حواسشون به شما کارمندان شهرداری هست

      • واسه من دانشجو که رشته مدیریت می خوانم خیلی جالب است که کارمندی این گونه از مدیر خود بد بگوید.
        من طرف دار سپیانی نیستم
        حرف من با شماست.
        جنابعالی که از احترام و بی احترامی حرف میزنید شده شهروندی وارد اداره بشود و با رضایت کامل بیرون بیاید؟؟؟؟؟!!!!!!

        الان هم که جناب گوگونانی شده مدیرتان باز چرا بی احترامی به مردم ادامه دارد پس مشکل از شماهاست.
        اما همه کارکنان شهرداری این گونه نیستند
        کارمندان پاک و مسئولیت پذیر هم در شهرداری می باشد که خدا نگهدارشون باشد

        حال که اعصابتون رو فرم چرا با مردم بد رفتاری می کنید

      • جدیدی گفت:

        مخاطبان عزیز در انتقاد کردن جانب عدالت را هم رعایت کنند و از توهین کردن خودداری نمایند

    • مکن ز عرصه شکایت که در طریق ادب به راحتی نرسید آن که زحمتی نکشید

  19. سلام وخسته نباشید هیچ خدکتی ازچشم خدا ومردم فراموش نخواهد شد زمانی که آقای رضوانی شهردار فریدونشهر بودند بنده شاید5 سالذ بیشتر نداشتم ولی از بزرگان بسیار شنیده ایم که ایشان فردی سختکوش فداکار والان هرچه داریم از خدمات ایشان است قریب به 30سال میگذرد وهمچنان به این مرد میبالیم ما فرزندان دلسوز ومتفکر بسیار داریم که متاسفانه به دلایل سیاسی وجناحی ویا غرور وتکبر از آنهاد ستفاده نمی شود مشکلی که آقای سپیانی در دوره مدیریت داشتند خود رای بودن وکم صبر بودن و بی اعتماد بودن ایشان بود که موجب دلسردی شدید میان پرسنل شهرداری شده بود بسیار می شنیدیم که گله های فراوان داشتند ، پرسنل شهرداری با بیشترین خدمات کمترین حقوق و مزایا را دریافت میکنن وحتی برای گرفتن وام بانکها هم کمترین توجه به آنها نداشتند وآیا روا بود در میان جمع به آنها بی احترامی شود کار کردن آقای سپیانی شاید برای همه جذاب بود ولی با خون دل خوردن کار گرانی بود که شبانه روز خدمت میکردند آقای سپیانی بجای احساساتی شدن مانند سایر شهردارانی که خود شما عملکردشان را شدیدا” نقض میکردید وانها هم گله ای نکردند بهتر است دیگر شهرداری را فراموش کنید واز طعنه وکنایه دست بردارید .لازم میدانم عرض کنم آقای گوگو نانی با چند ماه خدمت، خدمات شایانی را حداقل برای پرسنل خود انجام داده اند 1 ایجاد صندوق قرض الحسنه برای تمام پرسنل 2 جلسه خصوصی با تمام پرسنل برای رفع مشکلاتشان3 پیگیری شدید ومسرانه جهت تعیین وتکلیف نیرو های فصلی وقرارداری که ارزوی تمامی آنها بود 4 ایجاد تفریحات سالم مانند باشگاه ها وغیره5 ایجاد سایت شهرداری وارتقای سایت قدیمی شهرداری6ایجاد انگیزه وروحیه دادن به همه پرسنل شهرداری که واقعا به عنوان یک برادر و دوست برخورد میکنند8 اختصاص وام با مبالغ بالا وسود کم از طریق بانکهای محترم ملی وملت وایشان براستی بر این باورند که با این نیروها میتوان راه طرقی را بپیمایند وموفق باشند
    از خداوند منان برای ایشان وهمه خادمان به حق آرزوی توفیق وسلامتی را دارم

  20. مهدی گفت:

    عرض سلام وتبریک خدمت برادر خوبم اقای جدیدی مسوول خبرگذاری پونه زار
    همه دوستان خوب امید واریم روزی باشد که همه به بصیرت وبینشی برسیم که بتوانیم نقد کنیم ونقد پذیر باشیم دوستانی که خود را درجایگاهی می بینند که اظهار نظر میکنند از هیچ چیز خبر ندارن کسی که خود را کارمند معرفی میکنن واز مدیرشان میگویند بهتر است رودر رو صحبت کنند تا کسی به خود جرات ندهد کارکنان وخدمتگذاران شهرداری را زیر سوال ببرد اقای رحیمی وقلانی ایکاش کمی واقع بین باشید شهرداری ارگانی است که با سایر ارگانها به دلایل عمومی بودن واز جیب مردم بودن این مشکلات را دارد هر جای کشور را هم بروید همینطور است وهمکار من که مطمءن هستم از ما نیست باید خود را مسوول حرفهایی که میزند باشد ، بجای اینکه با همکاری ومساعدت از شهردار عزیز با توانمندیهای بالا اینگونه کمر به تخریب بزنیم ،ما با تمامی قوا هر کس که شهردار باشد دست همکاری داده واز او حمایت کردیم . از آقای سپیانی هم به دلیل خدماتشان تشکر مینماییم.

  21. رحیمی گفت:

    سلام آقا مهدی من به هیچ عنوان منظورم با همه کارکنان شهرداری نبود

    شهرداری کارکنان خدومم بسیاری دارد.
    اما بعضی ها که تعدادشون انگشت شمارن کار شما ها را هم خراب میکنن.همه مردم میدانند که چه کسانی هستند.

  22. محمد گفت:

    الله اعلم
    منم اگه با باند بازی و جناح بازی و * باشه و بیام رو کرسی همینطور شاخ و شونه میکشم.
    آقای سپیانی خیلی مردی

  23. باعرض سلام همه به توان خود کار کردن نباید کسی که به جای دیگری می آید کارهای دیگران را نادیده گرفت آقای سپیانی خیلی مردی

  24. با سلام و احترام فراوان به آ قای سپیانی ( نه مهندس سپیانی) در مورد انتقال محل دفن زباله تمام مقدمات انتقال آن به محل فعلی در دوره مدیریت جناب آقای دکتر اصلانی صورت گرفته بود. در مورد ساختمان آتش نشانی وسالن مدیریت بحران و تالار و استخر ذخیره آب فضای سبز و استخر ذخیره آب چشمه لاکپشت نیز در دوره مدیریت دکتر صورت گرفته و بسیاری از قسمتهای فضای سبز نیز در همان دوره به سیستمنم آبیاری صنعتی مجهز گردیده اند که این موارد جزء اساسی ترین و مهمترین کارهای زیر بنایی برای شهرداری به شمار می آید .ولی جناب عالی در جلسه تودیع و معارفه تمام این زحمات جناب آقای دکتر را به خود نسبت داده که واقعا کم لتفی و بی انسافی فرمودید.جنابعالی در این جلسه اذعان فرمودید که استخر ذخیره آب را تکمیل کرده اید در حالی که همان استخر برای تکمیل شدنش نیاز به مبلغ دویست میلیون تومان داردو… اما در مورد فروش اموال جناب دکتر اصلانی چهار دستگاه سنگین و چهار دستگاه سبک خریداری کردند .اما شما چهار دستگاه مینی بوس و کارخانه آسفالت و یک دستگاه فک سنگ شکن نو راو… با کمترین قیمت به فروش رساندید.در مورد آسفالت معابر شما در طول مدیریتت حتی یک کیلو قیر خریداری نکردید این در حالی است که همین شهرداری مجهز به یک دستگاه کارخانه پخت آسفالت و دو دستگاه سنگ شکن بود و جنابعالی ار داران و دهق و الویجه آسفالت برای معابر تهیه میکردید که نتیجه خرید از آن مناطق آسفالت بلوار مفتح بود که حتی برای یک ماه دوام نیاورد که مردم شریف شاهد و ناظر بودند.اما در مورد ساخت پارک محلی و توسعه فضای سبز و اجرای کانیو در کوچه ها پارک خیابان طالقانی ( معروف به گوراب سپیانی ) و انتقال انواع کاجها به بلوار بسیج و… از افتخارات جنابعالی میباشد که نیازی به توضیح آنها نیست و خود مردم شریف قضاوت میکنند و میتوانند از این موارد ذکر شده بازدید نمایند. اما از محضر جنابعالی عذز خواهی میکنم که مجبورم این مطلب را بگویم که شما ( کلاس درس مدرسه ) را با شهرداری اشتباه گرفته بودید.اما در مورد همکاری پرسنل این را تا ( ابد بدانید )که هر شخصی از پرسنل خدمات شهری گرفته تا کارمند اداره شخصیت دارد و هر کسی نمیتواند و اجازه نداره به شخصیت فرد اهانت کند عمل کرد و اهانت جنابعالی به اشخاص منجر به بعضی از کم کاریها شد. وسلام انشااله در کلاس درس موفق و معید باشید.

  25. دوست گفت:

    سلام و عرض ادب
    برادر ودوست عزیز اقا احسان گل با توجه به اینکه تازه وارد کار خبرنگاری شدید باید عرض کنم خبرگذاری پونه زار یکی از پر مخاطب ترین سایتی بوده که در مدیریت قبلی بسیار موفق وکم نقص بود دلیلش شاید تجربه کاری یا شاید بی حاشیه بودن این شخصیت باشد ، این گفتگو چیزی جز یک بازی نیست که شما را وادار به مصاحبه ای باشهردار فعلی کنند تا بتوانند عملکردضعیف ویا منزوی وخاموش بودن خود را از بین ببرند ولی باید بسیا هوشیارانه عمل میکردید تا این فضا به اینجا کشیده نمی شد تا برخی از عملکرد ضعیفتان متاثر نگردد حتما نبایستی همه دیدگاه ها تایید شود که نوعی ابهام در اذهان عمومی ایجاد شود . از همه دوستان میخواهم اگر ابهامی درخصوص شهرداری دارند ازخو والیان امر بپرسند در کار خبرنگاری اینگونه سوءاستفاده ها زیاد میشود ولی باید هوشیار باشید .اگر دوست دارید این دیدگاه را تایید کنید یا نه ولی از روی دوستی خواستم نصیحتی کرده باشم

    • جدیدی گفت:

      قلبا بابت راهنمایی هایتان متشکرم
      مصاحبه با آقای شهردار ایده ی بنده بود و هیچ .فشار یا جوی باعث این مصاحبه نبود

  26. ضمن تایید صحبت های ج از اقای سپیانی سوال دارم ملاک استخدام دو کارشناس در دوره خدمتشان در شهرداری چه بود شهری که مشکل پیادرو هایش حل نشده چه نیاز به روشن کردن درختان و تیر برق ها دارد که به بعد یکسان از بین بروند اقای سپیانی بیشتر دنبال کارهای بودنند که نیاز به خرید کالا داشته باشند

  27. از خدا جوییم توفیق ادب بی ادب محروم ماند از لطف رب بیایید و به جای بی انصافی نقد کردن همدیگر اطاق فکری تشکیل دهیم و از همه شهرداران قبلی که تا حدودی در دسترس هستند استفاده نموده واز تجربیاتشان استفاده کنیم و در جهت پیشرفت و ار تقا این شهرستان گامی برداریم

  28. هموطن گفت:

    جناب آقای سپیانی سلام.شما اولین فعالیت خود را روی (انتقال زباله از داخل شهر به بیرون از شهر )مانور داده اید!آیا تاکنون از خود پرسیده اید که این زباله را به کجا برده اید.من بسیار خوشحالم که این گناه نابخشودنی را خودتان بازبان خودبه گردن می گیرید.آیا شما از خود سوال کرده ایدکه وقتی این زباله ها را بازور به روستایی که هیچ ربطی به شهرستان ندارد،برده ام آیا مردم این روستا رضایت دارند؟شما به چه قیمتی این کاررا کردید؟آیا درمقابل این عمل بسیار زشت وناپسند،خدمتی به آن روستاکردید؟ما که جز توهین به آن مردم بیچاره چیزی از شما ندیدیم.البته این نیز بگذرد،ماکه راضی نیستیم ودرسرای باقی که روزی همه یما درپیشگاه خداوند حاضر می شویم خواهیم گرفت!آنجا دیگر سخن از پول دار وبی پول نیست .آنجا سخن از عدل است وعدالت 1پس وای به حالت چون مدیونی!

Go to TOP