چاپ خبــر
کشته و زخمی شدن 12 نفر؛

آخرین خبرها از گروگانگیری خونین در گلپایگان

درگیری خونین گلپایگان از یک سرقت مسلحانه در الیگودرز آغاز شد و با کشته و مجروح شدن بیش از ۱2 نفر با گروگانگیری راننده سرهنگ یوسلیانی فرمانده ناجا گلپایگان و کشتن دو گروگان دیگر در ویلا شهر اصفهان متواری شده اند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از صاحب نیوز، ظهر شنبه سرقتی مسلحانه توسط گروهی از تبهکاران انجام شد و پس از آن سارقان به سمت شهر خمین در استان مرکزی متواری شده و در آنجا با ماموران پلیس درگیر شدند.

تیراندازی در شهرستان خمین و گلپایگان توسط سارقین بانک  این سارقین در صبح شنبه ۹۳/۱۰/۶ به یکی از بانکهای شهرستان خمین یورش برده و با کشتن یک نفر متواری می شوند و به سمت استان اصفهان و شهرستان گلپایگان حرکت می کنند که در راه با مامورین نیروی انتظامی مواجه شده و با شهید کردن چهار نفر به حرکت خود ادامه می دهند.

و در کمربندی شهرستان گلپایگان نیز با وجود راه بند و بستن راه توسط نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان گلپایگان اقدام به تیر اندازی به صورت رگبار نموده و سه سرباز و دو افسر نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی را با ضرب گلوله به شهادت رسانده و به سمت روستای وانشون حرکت میکنند و مجددا به داخل شهر بر میگردندو یکی از انان که خانم بوده از ماشین پیاده شده و اقدام به تیراندازی نموده و متواری میشود و چند تن از اشرار و سارقین زخمی میشوند و دو کادری دیگر به شدت زخمی می شوند به حدی که حال انان وخیم گزارش شده و حتی پای سروان زینلی شش تیر اصابت کرده است.

درگیری‌ها به سمت روستای سعیدآباد شهرستان گلپایگان کشیده شده و ماموران نیروی انتظامی پس از ورود سارقان به این شهر با آنها درگیر شدند.

در این بین سارقان یک دانشجوی گلپایگانی را که از خمین به طرف گلپایگان آمده بود را گروگان می‌گیرند و زمانی که به منطقه مَرغ ـ مرز بین خمین و گلپایگان می‌رسند این گروگان را به ضرب گلوله از ناحیه دست و پا مجروح می‌کنند و بعد از آن به طرف کمربندی آیت‌الله محمدی گلپایگان آمده و با ماموران راهنمایی و رانندگی برخورد می‌کنند و یکی از ماموران راهنمایی و رانندگی را از ناحیه پا مجروح کرده و به سوی خودروی راهنمایی و رانندگی تیراندازی می‌کنند.

پس از این ماجرا سارقان به خودروی نیروی انتظامی برخورد می‌کنند و محمد هاشمی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان و سرباز وی را به شهادت رسانده و اسلحه و ماشین پلیس را با خود می‌برند.

این سارقان پس از آن به طرف روستای وانشان خوانسار رفته و در آنجا ماشین پلیس را به آتش کشیدند و دو سرباز دیگر را نیز مجروح می‌کنند.

دو نفر از مجروحان بدحال به بیمارستان اصفهان اعزام شدند و ۵ نفر دیگر در بیمارستان و اتاق عمل هستند.

گفتنی است شب گذشته سرهنگ حسین‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با ورود به گلپایگان و تشکیل شورای تامین شهرستان، مامور رسیدگی به این موضوع شده است.

سارقان راننده سرهنگ یوسلیانی فرمانده ناجا گلپایگان و دو نفر از اهالی  روستا  پدر و پسر  را به گروگان گرفته اند که در آخرین گزارش ها این دو نفر به دست سارقان کشته شدند.

بر اساس آخرین اخبار تا لحظه درج این خبر متاسفانه آمار کشته شدگان در این حادثه به پنج نفر رسیده و ۷ نفر از جمله گروگان مورد نظر زخمی شده اند نیروی انتظامی همچنان در تعقیب سارقان متواری است که یک نفر از آنها کشته شده و دو نفر دیگر با یک دستگاه کامیون  حوالی ویلا شهر متواری شده اند.

هم اکنون سارقین متواری شده اند و پلیس اطلاعات استان اصفهان در تمامی مسیرهای منتهی به شهرستانهای این استان ادامه دارد …

  1. l گفت:

    بالاخره چند نفر کشته شدند؟ والا ما تو متن خبر هر چی جمع و تفریق کردیم آمار کشته ها به 14 نفر رسید!!!!!!!!!!!! یا ما سوادمون نم کشیده یا ماشین حسابمون خرابه یا…

  2. خدا جواب اينهمه تهمت شما به اليگودرز را بدهد….

  3. مردم * شدن از شدت فقر و نداری !!!

  4. رضا بهمنی گفت:

    از ندارى مردم دست به هر کاری میزنن.همین دولت ما

  5. رضا بهمنی گفت:

    حیف که هموطنامونو به همین راحتی از دست بدیم.

Go to TOP