چاپ خبــر
یسلیانی گزارش داد

جزئیات جدید از سرقت مسلحانه دو روز پیش بانک کشاورزی برف انبار/ سارق روز قبل به بانک افوس هم مراجعه کرده بود

سرپرست فرمانداری فریدونشهر، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه‌ی 9 دی، جزئیات جدیدی از حادثه سرقت دو روز پیش از بانک برف انبار را بیان کرد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، غلامرضا یسلیانی، سرپرست فرمانداری فریدونشهر، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه‌ی 9 دی، جزئیات جدیدی از حادثه سرقت دو روز پیش از بانک برف انبار را بیان کرد. وی گفت: دو روز پیش جوان 26-27 ساله‌ای به نام م.ر.د با موتور سیکلت به بانک کشاورزی واقع در محله‌ی خمسلو رفت و با تهدید دو تن از کارمندان بانک و شلیک یک تیر هوایی داخل بانک مبلغ 25 میلیون تومان را به سرقت برد. این جوان روز قبل هم به بانک کشاورزی افوس رفته بود ولی در آن جا اقدامی نکرده بود که این مطلب با مشاهده فیلم‌های ضبط شده از دوربین‌های داخل بانک آشکار شد. پس از سرقت بلافاصله دادستانی و نیروی انتظامی فریدونشهر و فریدن به میدان آمده و سارق را تحت تعقیب قرار می‌دهند. سارق بعد از سرقت در اتاقک یک چاه در حوالی روستای نهرخلج پنهان می‌شود و بعد از آگاه شدن از این که پلیس محلّ اختفای او را کشف کرده است با اسلحه ای که همراه خود داشته است، اقدام به خودکشی می‌کند. وقتی پلیس بالای سر سارق می‌رسد، او زنده بوده است لذا سریع وی را به بیمارستان داران منتقل می‌کنند ولی سودی نمی‌بخشد و جان می‌دهد. یسلیانی انگیزه سرقت را مشکل مالی و چک برگشتی جوان بیان کرد.

گفتنی است خانواده‌ی این جوان ساکن داران هستند و خود سارق از کارمندان شهرستان فریدن بود.

یسلیانی در انتهای سخنانش بیان داشت که طبق اعلام فرماندهی نیروی انتظامی کلّ کشور در حدود یک ماه پیش، شهرستان فریدونشهر امن‌ترین شهر کشور است و ضریب احساس امنیت در این شهرستان 97% است که بالاترین ضریب در کشور می‌باشد.

  1. محمد گفت:

    نه بابا
    سرپرست جان زاهدان امن ترینه!

  2. صبح صادق گفت:

    بابا ضریب امنیت بخوره تو سرمون بچه هامون نون ندارن بخورن اونوقت به امنیت مینازیم درصد بیکاری را بگو رتبه چندم کشوره ؟

  3. علی گفت:

    این آقاهم می خواد با انشاالله ماشالا شهرستان رااداره کنه !!!!

  4. نداری دلیل بر سرقت نیست . خیلی ها فقیرند و بدهکار ولی هیچگاه چنین کاری نمی کنند بلکه آدم جنون داشته باشه و الی چه نیازی بود که خود کشی کنه خودش را تسلیم می کرد بهتر نبود . *

  5. * با این بانک نگه داشتنتان

  6. s گفت:

    اولندش موتور سیکلت نبوده موتور سنگین داشته دوما دو تا تیر رها کرده

  7. تنها گفت:

    دلم برای خانوادش یسوزه که تویه زنده بودن این آقا با بدهکاریش یه شب آروم نگذروندنو همه جوره باهاش ساختن و حالا بعد از مرگش با بی آبرویی که براشون گذاشت حق با ارامش زندگی کردن ازشون گرفته شده.خدایا خودتو به بزرگیت قسم میدم گناهانشو ببخش و یه موقعیتی جور کن تا خانوادش به آرامش برسن و بتونن مثل آدمای عادی زندگیشونو بکنن.

  8. منتقد گفت:

    با سلام
    مدیریت محترم سایت پونه زار
    با نگاه اجمالی ای که به این سایت داشتم، مطالب موجود تنها باعث ایجاد و افزایش شکاف بین مخاطبان شده است.مطالبی که باعث افزایش تنش در مخاطبان فریدونشهری و چه مخاطبان خبرهای فرامنطقه ای می شود زیبنده ی این سایت نیست.
    به نظر بنده برخورد شما به گونه ای قهر آمیز بوده و مطالب موجود در سایت نیز برگرفته از سلیقه ی شخصی یا جناحی می باشد. و این امر باعث کاهش مخاطبان نیز خواهد شد.
    موج سواری روی اخبارهای منفی و حوادث بد کشور و استان و شهر و غیره تنها باعث ایجاد تنفر می شود.مردم نیاز به خبرهای خوب،مطالب مفرح،امیدبخش و غیره دارند.همه ی این اخبار شما در سایته ای سیاسی و صدا سیما دنبال میشه.
    با تشکر

    • جدیدی گفت:

      از توجه تان سپاسگذارم
      نمی دانم چه چیز باعث شده این گونه فکر کنید چرا که بارها موفقیت ها و خدمات دولت و حتی ارگان های شهر را هم درج کرده ایم منتها رسالت خبرگزاری اطلاع رسانی و بیان ضعف هاست برای اصلاح و رفع آن ها. هدف ما گام برداشتن در جهت توسعه هر چه بیشتر است. باور کنید هیچ گونه سوءقصد و یا جنجال سازی در کار نیست

Go to TOP