چاپ خبــر
با حضور در اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفت؛

تجمع معترضان به عملکرد ریاست هیات کوهنوردی اصفهان در اداره ورزش

صبح امروز جمعی از اهالی کوهنوردی استان اصفهان در اداره کل ورزش و جوانان استان حاضر شده و نسبت به عملکرد مجتبی غلافگر رئیس هیئت کوهنوردی استان اعتراض داشتند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از فارس، صبح امروز جمعی از اهالی کوهنوردی استان با تجمع مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان حاضر شده و نسبت به عملکرد مجتبی غلافگر رئیس هیئت کوهنوردی استان اعتراض کردند.

در این جمع حدودا ۲۵ نفره حمید حجاریان رئیس سابق هیئت کوهنوردی استان اصفهان، کریم عاطفت از مسئولان هیئت سابق کوهنوردی استان، رضا جعفرزاده از پیشکسوتان هیئت، مجتبی پورموسی از کارگروه پیشکسوتان هیئت استان، رضا جعفرزاده از پیشکسوتان هیئت، رحمان میرشیری بازرس هیئت کوهنوردی استان و مسئول امور شهرستان‌ها، مهدی اشجع مسئول کارگروه پناه‌گاه‌های سابق هیئت کوهنوردی استان، حسن امینی‌ها از بنیان‌گذاران سنگ‌نوردی، قادر عظیمی از مدرسین یخ و برف استان، حسین ریحانیان از مدرسین یخ و برف استان، سعید مرندی از مدرسین و طراحان صعودهای ورزشی و مهدی جعفری نایب رئیس هیئت استان به همراه جمعی از کوهنوردان استان حضور داشتند.

این افراد خواستار دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان بودند تا اعتراض خود را نسبت به عملکرد رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان به ویژه در زمینه حیف و میل اموال کوهنوردی استان ابراز کنند که موفق به دیدار با آقای سلطان حسینی نشده و تنها با بازرسی اداره کل صحبت کردند.

دوره ریاست غلافگر مهرماه به پایان رسیده است که وی به طور مجدد کاندیدا شده و همین موضوع اعتراض برخی از جامعه کوهنوردی استان را به همراه داشته است.

نکته حائز اهمیت در انتصاب سرپرست جدید هیئت کوهنوردی استان این است که سرپرست (سید مجتبی غلافگر رئیس هشت ساله هیئت کوهنوردی استان اصفهان) هم به طور مجدد به عنوان نامزد پست ریاست، ثبت‌نام کرده‌ که گفته می‌شود این نحوه انتصاب غیرقانونی است.

Go to TOP