چاپ خبــر
مهدی سلیمی:

با قاطعیت می‌گویم لابی‌بازی که در اسکی انجام می‌شود را در جایی دیگر ندیده ‌بودم

رییس سابق هیات اسکی استان اصفهان می‌گوید دست‌هایی در کار است که می‌خواهد همچنان اسکی کشور در دست یک گروه خاص باشد و تمامی امتیازها را به نفع خود مصادره کند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از ایسنا، مهدی سلیمی برکناری‌اش از ریاست هیات اسکی استان اصفهان را اقدامی برای مهندسی شدن انتخابات فدراسیون اسکی دانست و گفت: چرا درست در آستانه انتخابات فدراسیون باید ناگهان من برکنار شوم؟

او ادامه داد: من حدود یازده ماه پیش استعفای خود را به طالبی سرپرست سابق فدراسیون داده بودم که مورد موافقت وی قرار نگرفت. من بارها اعلام کرده بودم که علاقه چندانی به حضور در ریاست هیات اسکی اصفهان ندارم اما چرا حالا که چند روزی به برگزاری انتخابات مانده ناگهان این حق رای از استان اصفهان گرفته می‌شود.

رییس سابق هیات اسکی اصفهان با بیان اینکه در طول مدت حضورم در این پست هزینه‌های زیادی را برای پیشرفت اسکی در اصفهان کرده‌ام گفت: اینکه سرپرست کنونی فدراسیون اسکی می‌گوید در طول مدت زمان 14 ماه اخیر اقدام خاصی از سوی من انجام نشده به هیچ عنوان قابل قبول نیست. ما درست در بهمن ماه سال گذشته مسابقات قهرمانی کشور را در اصفهان برگزار کردیم و در حال حاضر نیز پیست اسکی فریدون شهر حدود 40 روز است به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

سلیمی اضافه کرد: من مطمئنم اقدام سرپرست کنونی فدراسیون اسکی برخلاف نظر وزارت ورزش و جوانان است. اگر ایشان تنها برای سرپرستی فدراسیون آمده‌اند پس چرا درست در آستانه انتخابات دست به تغییرات هیات‌های استانی می‌زنند. با برکناری من یک پتانسیل مهم در اسکی ایران یعنی اصفهان برای حق رای گرفته شد.

وی با بیان اینکه من موافق حضور یک رییس در هیات اسکی اصفهان براساس انتخاب مجمع بودم، گفت: من بارها اعلام کرده بودم که می‌خواهم از این پست کناره‌گیری کنم ولی براساس یک رویه قانونی ریاست هیات اسکی اصفهان به دست شخص دیگری سپرده شود. به نظرم این اقدام در آستانه انتخابات فدراسیون اسکی نشان دهنده تلاش برای مهندسی کردن آرا از سوی آقایان است.

رییس سابق هیات اسکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تا جایی که من مطلع هستم وزارت ورزش و جوانان در آستانه انتخابات فدراسیون اسکی به دنبال چالش و حاشیه نیست. نمی‌دانم سرپرست کنونی فدراسیون اسکی به دنبال چه چیزی است اما هرچه که هست نشان از دست‌هایی مشکوک در برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون اسکی دارد.

سلیمی با اشاره به تصمیمش بر استعفا در روز برگزاری انتخابات فدراسیون اسکی گفت:‌ من تصمیم داشتم روزی که انتخابات فدراسیون اسکی برگزار می‌شود استعفای خودم را به صورت علنی اعلام کنم. اما متاسفانه درست چند روز پیش از برگزاری انتخابات یک حق رای از استان اصفهان گرفته شد و این نشان از تلاشی برای تغییر نتیجه انتخابات به نفع اشخاص دیگری است.

او تصریح کرد: اینکه گفته می‌شود ناصر طالبی من را از این پست برکنار کرده به هیچ عنوان درست نیست. این اقدام را کسانی انجام دادند که سال‌هاست در فدراسیون اسکی حضور داشتند و به نوعی اسکی ایران را به نفع خود مصادره کرده بودند. چرا تمامی امتیازهای موجود در این ورزش باید به نفع یک گروه خاص مصادره شود و افراد دیگر جامعه که پتانسیل زیادی برای فعالیت در این رشته ورزشی دارند به حاشیه رانده شوند.

رییس سابق هیات اسکی استان اصفهان در پایان گفت: من برای مدت زمان کوتاهی به انجام فعالیت‌های سیاسی پرداختم اما با قاطعیت می‌گویم لابی‌بازی که در اسکی انجام می‌شود را در جایی دیگر ندیده ‌بودم.

 

  1. جناب سلیمی شما گفتید:در طول مدت حضورم در این پست هزینه‌های زیادی را برای پیشرفت اسکی در اصفهان کرده‌ام و اینکه سرپرست کنونی فدراسیون اسکی می‌گوید در طول مدت زمان ۱۴ ماه اخیر اقدام خاصی از سوی من انجام نشده به هیچ عنوان قابل قبول نیست. ما درست در بهمن ماه سال گذشته مسابقات قهرمانی کشور را در اصفهان برگزار کردیم و در حال حاضر نیز پیست اسکی فریدون شهر حدود ۴۰ روز است به فعالیت خود ادامه می‌دهد
    واقعا زحمت کشیدین دست مریزاد هنر کردین آخه بنده ی خدا برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به خاطر مساعد بودن پیست فریدونشهر بود نه پیگیری شما بعدش هم این پیست با زحمات هیأت اسکی فریدونشهر وپیگیری آقای یسلیانی ریاست اداره ورزش و علاقمندان اسکی شهرستان بخصوص آقای رحیمی 40 روزه که فعال وپذیرای اسکی بازان هست این وست شما کجا تشریف داشتین ؟
    واقعا چه قدمی برای اسکی استان برداشتین؟

  2. صبح صادق گفت:

    جناب آقای سلیمی اولاً که در مدت 14 ماه گذشته کاری برای اسکی اصفهان انجام داده اید یانه زیاد مهم نیست ثانیاٌ کسی که در حوزه کاریش حضور فیزیکی ندارد چگونه می تواند بر امور مسلط بوده و کاری انجام دهد ( البته نظر به توانمندیهای والای جنابعالی شاید امورات هیات را با تلفن همراهتان یا با همکاری مشاورانتان انجام مداید که ما خبر نداریم) ثانیاٌ اگه خاطر مبارکتان یاری کند و به زمان انتخابتان به سمت رئیس هیات اسکی استان مراجعه کنید خواهید دید که هم کاندیداهای معرفی شده ( و نحوه انصراف از کاندیداتوریشان ) هم نفرات شرکت کننده در رای گیری باری انتخاب رئیس هیات سراسر لابی گری و حتی قلدرمعابانه بود . امیدوارم یادآوری این حدیث شریف : هر چه برای خود می پسندی برا دیگران نیز بپسند تلنگری باشد برای امثال من و شماها

  3. جناب سلیمی گفتین: دست‌هایی مشکوک …… و چرا تمامی امتیازهای موجود در این ورزش باید به نفع یک گروه خاص مصادره شود و افراد دیگر جامعه که پتانسیل زیادی برای فعالیت در این رشته ورزشی دارند به حاشیه رانده شوند
    پس تا حالا کجا بودین ؟،خواب تشریف داشتین یا خودتونو زدین به خواب؟ تو این مدت ریاستتون پس چرا ساکت بودین ؟ شما که می دونستین چرا زودتر اعتراض نکردی ؟
    از سه حات خارج نیست یا دروغ می گین و این حرفها حقیقت نداره یا واقعیت داره و تا الان بازیتون می دادن یا اینکه دست شمام تو کاسه بوده و به اختلاف افتادین برا همین شما رو عزل کردن و دارین تلافی می کنین.
    در هر صورت خدا هممونا به راه راست هدایت کنه

  4. کسی که اسم خودش رو هنر پرواز می زاره انتقاداش هم باید هنری باشه نه از روی دشمنی و کینه و تهمت انتقادهای شما از سه حالت خارج نیست. 1 – غلط املایی دارد. 2 – چرا زمانی که آقای سلیمی خودش اینجا بود از این انتقادها نمیکردی؟ حالا جرات پیدا کردی. 3 – ایشان اگر هم حضور فیزیکی داشت یه جورای دیگه خصوصا با فحش و ناسزا البته پشت سرش جوابشو می دادین.
    در انتقاد انصاف چیز خوبی است انتقاد خوب سازنده است نه مثل انتقادهای شما دو نفر صبح صادق و هنر پرواز.

  5. ناراحتی نداره مگه فرمانداریتون به استناد همین قانون نبود ( * ) این به اون در

  6. آقا یا خانم صبح راستین :
    بابت غلط املائی معذرت می خوام با عجله تایپ کردم (پیش می آد دیگه)
    از روی دشمنی وکینه یا تهمت انتقاد نگردم
    اینها نشان از سوز جگر من و امثال من بود که دلمان می خواهد آبادانی ،پیشرفت و اقتدار را برای میهن خود ببینیم اما این بین بعضا مدیرانی سر کار می آیند که وقت ،امکانات بیت المال و سرمایه های ملی را بجای اینکه صرف آبادانی و خدمت به مردم نمایند صرف اثبات به حق بودن خود و یا ایجاد حواشی، می کنند این که نمی شود تا وقتی خود داخل گود هستند همه چی آرومه … و وقتی کنار گذاشته می شوند شروع می کنند عالم و آدم را زیر سوال ببرند .
    چرا وقتی همه امکانات دستشان هست قدم اندکی بر نمی دارند در ثانی وقتی ایشان اینجا بودند سمت دیگری داشتند که آن هم جای بحث ، زیاد دارد.
    حالا اگر ایشان قدمی برای خدمت به مردم چه در پست ریاست هیات اسکی چه فرمانداری ، برداشته اند بگویید تا ماهم بدانیم
    در ضمن ما اهل فحش و ناسزا گفتن نیستیم ،برادر من .

  7. hاقای سلیمی خیلی خوب مدیریت کردند همچنین فرماندار خوبی بودند اقای ع. س بسه دیگه خجالت هم خوبه .مردم قدردان مدیرانی هستند که مرد باشند نه….افرین برسلیمی ها

  8. برو که خوب رفتی به قول دکتر روحانی اتوبوسی امده بودی با سر سره بازی رفتی … کجایند مردان بی ادعا . انانی که کار برای رضا ی خدا کردند و هیچ گاه ادعایی نکردند و گمنام ماندند…

  9. آقای اصیل یکم از خوبیاش بگو تا مام بدونیم

  10. سلام
    به اقای س بگید همون آقایونی که * شمارایک شبه فرماندار کردند همون آقایون از اسکی * کردن
    حالا ناراحتی نداره این همه تلاش و فعالیت استراحت میخواد آقایون شاید میخواستن یه وقت برا استراحتتون بذارن با این کار وارد شدند

  11. یه نفر گفت:

    سلام بر سلیمی بزرگ امیدوارم هر جا هستی موفق باشی با این لابی ها اسکی استان به جایی نمی رسد .

Go to TOP