چاپ خبــر
امینازاده:

برکناری رئیس هیئت اسکی به دلیل سکونت وی در خارج از استان اصفهان بود

معاون امور توسعه ورزش قهرمانی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: به دلیل سکونت رئیس سابق هیئت اسکی اصفهان در خارج از استان، فدراسیون خواستار برکناری وی شده بود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از فارس، علیرضا امینازاده اظهار کرد: شهریورماه سال جاری فدراسیون اسکی در مکاتباتی با اداره ورزش و جوانان استان اصفهان خواستار معرفی صدور حکم سرپرستی برای گزینه پیشنهادی شده بود.

وی افزود: چون مهدی سلیمی رئیس وقت هیئت در استان اصفهان سکونت نداشت و به تهران رفته بود و امکان ادامه ریاست وی وجود نداشت.

معاون امور توسعه ورزش قهرمانی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تاکید کرد: به دلیل اختلاف نظرهایی که در مورد معرفی سرپرست وجود داشت، این مسئله با تاخیر انجام گرفت و در پی نامه‌نگاری اخیر فدراسیون اسکی، یسلیانی به عنوان سرپرست معرفی شده و ابلاغش نیز صادر شد.

به گزارش فارس، آبان‌ماه سال گذشته و در مجمع انتخاباتی هیئت اسکی استان اصفهان، مهدی سلیمی با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد اما کمتر از دو سال بعد از مسئولیتش برکنار شد.

سلیمی در گفت‌وگو با فارس دلیل برکناری‌اش را مرتبط با انتخابات آینده فدراسیون اسکی عنوان کرده بود.

  1. صبح صادق گفت:

    پونه زار اگه می خوای بیننده هات را از دست ندهی یک کم در تنظیم خبر دقت کن آخه فدراسیون اسکی چه ربطی به انتخابات فدارسیون کشتی داره ضمنا وقتی از خبرگزاری دیگه ای نقل قول می کنی لینک خبرگزاری رافعال کن تا بیننده به منبع اصلی خبر هم دسترسی داشته باشه . امیدوارم موفق باشی

Go to TOP