چاپ خبــر
بعد از سال‌ها انتظار

دفتر فاضلاب فریدونشهر ورق خورد

رئیس اداره آبفای فریدونشهر، از بررسی میدانی فریدونشهر توسط کارشناسان استان برای اجرای مناقصه بهمن ماه طرح فاضلاب فریدونشهر خبر داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، مسعود مقدسی، رئیس اداره آبفای فریدونشهر در گفتگو با خبرنگار پونه زار اظهار داشت با توجه به اختصاص اعتبار 3،250،000،000 تومانی امسال برای اجرای طرح فاضلاب شهری فریدونشهر، کارشناسان استانی جهت بررسی میدانی شرایط و برآورد هزینه به فریدونشهر آمدند و تصمیم گرفته شد طرح از منطقه‌ی چهارصددستگاه اجرایی شود، چرا که به علّت «دِج» و نفوذناپذیر بودن این منطقه، ساکنان با مشکل جدی در این زمینه مواجه هستند. لذا کارشناسان این منطقه را بررسی کردند که در برآورد اولیه این منطقه حدود 8 کیلومتر شبکه فاضلاب احتیاج دارد.

مقدسی اظهار داشت 70% شبکه فاضلاب شهری وحدت آباد و کلکتور یا خط انتقال اصلی از فریدونشهر به تصفیه خانه تکمیل شده است.

وی بیان کرد پرونده تصفیه خانه فاضلاب فریدونشهر هم در حال بررسی در کمیسیون 215 مجلس جهت تخصیص 12،000،000،000 تومان اعتبار برای ساخت تصفیه خانه است.

رئیس اداره آبفای فریدونشهر گفت احتمالاً بهمن ماه، اجرای طرح فاضلاب فریدونشهر به مناقصه گذاشته شده و بعد از تعطیلات نوروز 94 اجرای آن آغاز می‌گردد.

مقدسی در پایان به پیگیری‌های بسیار زیاد محمدعلی اسفنانی، نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی، هاشم امینی، مدیر عامل آبفای استان اصفهان و غلامرضا یسلیانی، سرپرست محترم فرمانداری، اشاره و از این بابت از آن‌ها تشکر کرد.

  1. سلام فقط خدا کنه بعد عید شروع بشه نه مثل خیلی کارهای دیگه که در پاییز شروع میکنن و به بهانه سردی هوا و بارندگی سریع تعطیل میشه و میره تا تکرار آن در سال دیگه مثل آسفالت دوبانده شدن سنگباران به وحدت آباد

  2. جناب مدیر محترم سایت چرا به وظیفه رسانه ای خود عمل نمی کنی و هر نظر سازندهای داده میشه ان را سریع حذف میکنی واقعا چه کار زشتیه

    • جدیدی گفت:

      کافی است دوری در مطالب سایت بزنید و ببینید که نظرات مختلف با عقاید مختلف منتشر شده است حتی همین چند دقیقه پیش نظر خود شما هم منتشر شده بود.
      منتها همان طور که در یادداشتم گذاشتم، نظرات حاوی توهین، فحاشی، تملق و… منتشر نخواهد شد.

  3. ضمن تشکر از زحمات و پیگیریهای اقای مقدسی و سایر مسولان شهری جهت اجرای این طرح عظیم چون از مسولان مطلع گشتیم بسیار جهت این طرح بزرگ مکاتبات و مطا لبات شده است . و پیگیریهای مکرر باعث شد تا مسولان استانی و کشوری را وادار به اجرای این طرح نماید . زمانی که فریاد می زنیم مسولان شهری باید بومی باشند تا با مشکلات شهر اشنا باشند و میز مدیریت را به مردم ترجیح ندهند یعنی همین تلا شها و فعالیتها . خدا قوت

  4. از مسئولین فعال تشکر می کنیم و از بعضی مسئولین که حدود بیست سال در بعضی ادارات هستند ولی هیچ فعالیتی از انها دیده نشده و فقط باعث ناراحتی مردم شده اند جای تعجب و تاسف است

  5. مجهول گفت:

    امیدوارم طرح ساخت تصفیه خانه با جدیت و تمام قوا دنبال بشه…
    ما هر دفعه فیلتر تصفیه آب خونمون رو باز می کنیم یه عالمه سنگ ریزه و آشغال داخلش گیر کرده…این روند ادامه پیدا کنه باید خدا بمون رحم کنه….
    به امید آبادتر شدن فریدونشهر عزیز….

  6. صالحی گفت:

    خداقوت.ان شاالله به یاری خداوندوهمکاری مسولین ومردم این طرح سریعابه سرانجام برسه

  7. انشاءالله که شروع آن از چهار صد دستگاه حتما کارشناسی شده و با مطالعات میدانی و تخصصی صورت گرفته و بعدا نیز قابل دفاعه…..

  8. من که چشم آب نمیخوره

Go to TOP