چاپ خبــر
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان مطرح کرد؛

استان اصفهان هیچ نمونه کارت جعلی پایان خدمت نداشته است/ رسانه ها باید مطالبه گری کنند

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان به سخت گیری اصفهانی ها در ادارات اشاره کرد و اظهار داشت: استان اصفهان هیچگونه کارت جعلی پایان خدمت نداشته است و این از افتخارات اصفهان است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری فریدونشهر به نقل از صاحب نیوز، نخستین نشست شورای قشر بسیج رسانه صبح یکشنبه ۲۱ دی ماه با حضور جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج)، روسای دانشگاهها،مدیران مسوول و اصحاب رسانه در سالن کنفراس شهید رجایی ستاد فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) برگزارشد.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به سخت گیری اصفهانی ها در ادارات اشاره کرد و اظهار داشت: استان اصفهان هیچگونه کارت جعلی پایان خدمت نداشته است و این از افتخارات اصفهان است.
سردار مجتبی فداء با بیان این مطلب افزود: سخت گیری ادارات در همه موضوعات باعث شده است تا آنها به مقررات پای بند باشند.
وی با بیان اینکه ۵۵ درصد مردم اصفهان برنامه های ماهواره را تماشا می کنند، تصریح کرد: ماهواره سبک زندگی مردم را تغییر داده است و این موضوع در نوع مصرف غذا و پوشاک تاثیر بسزایی داشته است.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: با برنامه هایی که برای طیف های مختلف جمعیتی در اصفهان طراحی شده است ۱۰ درصد از جمعیتی که پای برنامه های ماهواره می نشینند، کم شده است.
سردار فداء به اثرات مخرب برنامه های ماهواره در خانواده ها اشاره کرد و اذعان داشت: شهروند شیرازی که به سبب تماشای برنامه های ماهواره و تاثیر آن در زندگی بنیان خانواده اش از هم گسسته شده است به عنوان تریبونی قوی در جلسات آسیب های ماهواره ای در شیراز شرکت می کند و برای مردم چهره به چهره توضیح می دهد که برنامه های ماهواره تا چه حد بنیان خانواده را متزلزل می کند.
وی اضافه کرد: دشمنان قصد دارند مردم را از آرمان هایی که امام راحل پیرامون نظام جمهوری اسلامی بیان کردند، دور کنند. اما امروز قدرت جمهوری اسلامی مرزها را در نوردیده است و دین اسلام در تمامی دنیا فراگیر شده است.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به گسترش اسلام در دورترین نقاط دنیا اشاره کرد و افزود: در یکی از روستاهای جزایر کنیا مردی شیعه شده است و نام های چهار فرزند خود را روح الله، سید علی خامنه ای، مرتضی مطهری و سید حسین بهشتی گذاشته است.
سردار فداء با اعتقاد بر اینکه دامنه نفوذ اسلام بر اثر انقلاب اسلامی به وجود آمده است، خاطر نشان کرد: انقلاب ما به تمام جهان صادر شده است و ایران الگویی بی نظیر برای دیگر کشورهاست.

وی با اعتقاد بر اینکه رسانه ها در کنار ماموریتی که دارند باید همپوشانی داشته باشند، اضافه کرد: کدامیک از رسانه ها در جریانات اخیر فرانسه قدرت ضعف فرانسه را افزایش دادند. ۸۸ هزار نفر برای دستگیری دو تروریست به خیابان ها آمدند و اینها همه برای اسلام هراسی و زیر سوال بردن اسلام ناب محمدی بوده است.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به انتخابات اروپا گفت: به نظر می رسد در این انتخابات افراطی ترین ها رای می آورند. افرادی که به شدت در مقابل اسلام می ایستند و این موضوع حساسیت ما را دو چندان می کند.
سردار فداء با بیان اینکه رسانه ها باید مطالبه گری کنند و حقوق مردم را بگیرند، ادامه داد: مساله آب و آلودگی هوای اصفهان موضوعاتی است که رسانه ها باید با قوت بیشتری به جوانب آن بپردازند.

Go to TOP