چاپ خبــر
رحیمی خبر داد:

نامه‌ی سینمای دیجیتال فریدونشهر در کش و قوس وزارتخانه و سینما شهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر، از آخرین پیگیری‌های سینما دیجیتال فریدونشهر خبر داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر از سال 1390 پیگیر دریافت امکانات سینمای دیجیتال فریدونشهر است. ریاست این اداره در گفتگو با خبرنگار پونه زار تصریح کرد برای پیگیری این موضوع تا مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم رفته است ولی متأسفانه علیرغم نتیجه دادن پیگیری‌ها و موافقت وزارتخانه و معاونت سینمایی، هنوز دستور نهایی واگذاری سینمای دیجیتال به فریدونشهر صادر نشده است. طیق آخرین اطلاعات حدود یک ماه پیش دستور واگذاری به سینما شهر که متصدی اجرای این امر است، داده شده بود ولی باخبر شدیم دوباره سینما شهر نامه را به معاونت سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارجاع داده است.

امید آن می‌رود با پیگیری‌های مصرّانه نورمحمد رحیمی، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فریدونشهر، به زودی شاهد افتتاح کم نظیرترین سینمای استان در فریدونشهر باشیم.

گفتنی است سینمای دیجیتال، نسل جدید سینما در ایران است که تاکنون تعداد محدودی از شهرها آن را به دست آورده‌اند و در صورت افتتاح، آخرین فیلم‌ها همزمان با سینماهای تهران در فریدونشهر به روی پرده خواهند رفت.

  1. اقای رحیمی شما با در اختیار داشت این ساختمان با شکوه در این چند سال چه فعالیت فرهنگی قابل توجه انجام داده اید؟ چرا در این شهر صدای نی استادان نی نواز فقط باید در ایام محرم شنیده شود ؟ فرزندان ما کجا باید آلات موسیقی ، تاتر و هنرهای تجسمی را ببینند تا به یکی از این هنر ها علاقمند شوند . اقای رحیمی املا نانوشته غلط ندارد .

  2. با عرض سلام
    کلاس‌هایی که شما گفتید، برگزار شده‌اند امّا در همان شروع به علّت عدم استقبال لغو گردیده‌اند

  3. رحیمی - ارشاد گفت:

    مگر نه این است که در اوقات فراغت تابستان حداقل در 10 رشته اعلام آمادگی تشکیل کلاسها می کنیم ولی متأسفانه کجاست استقبال کننده

  4. امان از * اصفهان!!!
    جفای گرگ، مرا تازگی نداشت، هنوز.
    سه زخم کهنه به پهلو و پشت و ران دارم.

  5. تحقیق کنید شاید نامه تو قوس وزارت خانه کشش پاره شده و پرت شده.

Go to TOP