چاپ خبــر
از سوی هیئت فوتبال شهرستان فریدونشهر

اطلاعیه‌ی مسابقات فوتسال جام فجر 93

به اطلاع علاقمندان فوتسال مي رساند كه هيئت فوتبال شهرستان فریدونشهر درنظر دارد مسابقات فوتسال جام فجر را با شرايط زير برگزار نماید. لذا از كليه باشگاه ها، نهادها، ادارات و دسته جات آزاد براي شركت در اين مسابقات دعوت به عمل مي آيد.

 

به اطلاع علاقمندان فوتسال مي رساند كه هيئت فوتبال شهرستان فریدونشهر درنظر دارد مسابقات فوتسال جام فجر را با شرايط زير برگزار نماید. لذا از كليه باشگاه‌ها، نهادها، ادارات و دسته جات آزاد براي شركت در اين مسابقات دعوت به عمل مي آيد.

مسابقات در 2 گروه سنی زیر 14 سال و بزرگسالان برگزار خواهد شد:
گروه سنی زیر 14 سال : متولدین 11 / 10 / 1379 به بعد
گروه سنی بزرگسالان: بدون محدودیت سنی

fajr

1-  هر تیم باید دارای یک سرپرست موجه و مورد تائید هیات باشد. سرپرست تیم باید پیش از تحویل مدارک ، فرم تعهدنامه مخصوص را خوانده و آن را امضا نماید. این تعهدنامه به منزله قبول مسئولیت نامبرده در قبال اعمال بازیکنان تیم و تماشاگران منتسب به آن تیم در طول مسابقات می باشد.

2- در همه رده های ذکر شده استفاده از بازیکن غیر بومی ممنوع می باشد.
3-  هر تیم تنها می تواند نام 10 بازیکن و 2 نفر همراه ( سرپرست ، مربی ) را در لیست اسامی خود درج نماید.
4-  کلیه بازیکنانی که با باشگاههای شهرستان دارای قرارداد رسمی می باشند در صورت مخالفت کتبی باشگاه با حضور بازیکن در مسابقات ، وی تا ارائه برگه رضایتنامه باشگاه از ادامه ی بازیها محروم خواهد شد.
5-  کلیه ی بازیکنانی که طبق رأی کمیته انضباطی از شرکت در مسابقات شهرستانی و استانی محروم هستند حق شرکت در این مسابقات را ندارند.
6-  هر تیم موظف به کنترل تماشاگران منتسب به خود می باشد. در صورت توهین و بی احترامی تماشاگران به عوامل اجرایی مسابقات ، داوران و یا حتی بازیکنان تیم مقابل و نیز بروز هر گونه حادثه ای ، مطابق آیین نامه ی انضباطی فوتبال با آن تیم برخورد خواهد شد که این امر می تواند شامل جرایم نقدی ، کسر امتیاز و یا حتی حذف تیم از ادامه ی مسابقات گردد.
7-  مبالغ مربوط به ورودیه تیم ها که باید به شماره حساب 160208273 بانک ملت واریز گردد به صورت زیر می باشد
ورودی رده ی سنی زیر 14 سال (11/10/79 به بعد) یک میلیون و پانصد هزار ریال می باشد و ورودی رده ی سنی بزرگسالان دو میلیون ریال می باشد.
8-  به عنوان ضمانت شرکت در مسابقات و نیز حسن انجام تعهدات انضباطی، یک فقره چک به مبلغ سی میلیون ریال بابت ضمانت در وجه هیأت فوتبال شهرستان فریدونشهر دریافت می گردد .
9- زمان بازی هر نیمه در رده سنی نونهالان 15دقیقه و بزرگسالان 25دقیقه به صورت روان بوده(توقف وقت بازی با تشخیص داوران خواهد بود)باضافه تایم استراحت استفاده شده و مدت استراحت بین دو نیمه پنج دقیقه می باشد.
10- کلیه اعتراضات، شکایات و گزارشات باید مکتوب و مستند و مستدل باشد وهمراه با پرداخت مبلغ 100000ریال وجه نقدتا 24ساعت بعد از بازی به کمیته اجرایی هیات تسلیم نماید و در صورت عدم پرداخت مبلغ اعتراض، مورد اعتراض توسط کمیته ی انضباطی مورد بررسی قرار نخواهد گرفت و در صورت وارد بودن اعتراض وجه دریافتی به تیم معترض مسترد خواهد شد.
11- در طول برگزاری مسابقات و انجام سایر امور اداری تیم، فقط سرپرست تیم حق مراجعه به کمیته اجرایی دارد و کمیته اجرایی ملزم به پاسخگویی به افراد متفرقه نمی باشد و طبق مقررات با افراد متخلف برخورد خواهد شد.
12- هرتیمی به هر دلیل از ادامه ی مسابقات خودداری نماید (بدون موافقت کمیته اجرایی)هیات فوتبال خسارات وارده را از چک ودیعه دریافت خواهد کرد
13- وسایل بازیکنان شامل: پیراهن ورزشی با شماره، شورت و جوراب ورزشی، کفش سالنی، بازو بند کاپیتانی، ساق بند(این وسایل اجباری می باشد) توضیح اینکه لباس های بازیکنان بایستی همرنگ و یکدست باشد در غیر این صورت از بازی تیم ممانعت خواهد شد.
تذکر: یادآور می شویم که تمامی بازیکنان می بایست همان شماره پیراهنی را که از ابتدای بازی ها به تن داشتند تا آخر بازی حفظ کنند و در صورت تعویض شماره پیراهن بدون هماهنگی تخلف محسوب شده و برابر با آیین نامه برگزاری مسابقات برخورد خواهد شد.

جلسه هماهنگی: در تاریخ 27/10/93 در محل دفتر هیئت فوتبال (سالن تختی)

مدارک لازم جهت شرکت در مسابقات :
• اصل کارت بیمه سال 93 بازیکنان و همراهان تیم • کپی شناسنامه و یا کپی کارت ملی • دو قطعه از آخرین عکس 4 × 3 پشت نویسی شده
تذکر: مسئولیت احراز اصالت مدارک با سرپرست هر تیم بوده و در صورتی که موارد ارسالی خلاف واقع باشد ضمن ضبط حق ورودی ، تیم از ادامه ی مسابقات محروم خواهد شد.

زمان و مکان تحویل مدارک
کلیه ی تیم ها می توانند روزهای 27 دی ماه تا 30 دی ماه از ساعت 18 الی 20 با مراجعه به دفتر کمیته مسابقات هیأت فوتبال شهرستان ( واقع در سالن کوثر ) مدارک خود را به نماینده ی هیأت تحویل دهند. تذکر: چنانچه سرپرستان تیم ها در موعد مقرر مدارک تیم خود را تحویل ندهند، هیأت از عودت فیش واریزی ورودی آن ها معذور خواهد بود.

جلسه ی قرعه کشی مسابقات
جلسه ی قرعه کشی مسابقات رأس ساعت 16 روز 01/11/93 در مکان دفتر هیئت فوتبال واقع در سالن تختی فریدونشهر برگزار می شود و حضور تمامی سرپرستان در این جلسه الزامی می باشد. صرفا تیمهایی که مدارک آنها در تاریخ مقرر تکمیل شود در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

کسب اطلاعات بیشتر:
09139723492 اصلانی (کمیته مسابقات)
09133720709رحیمی (رییس هیئت فوتبال)

  1. عجب قوانینی مال 2015 فریدونشهره ؟؟؟
    راستی جوایزا ننوشتین لابد مثل پارساله !!!

  2. با سلام این همه مقررات برای تیم های دیگس شما چه ضمانت اجرایی داری که مسابقات به اتمام برسه مثل مسابقات گل بزرگ وسط کار رها بشه نکنه شمام میخواید ما بریم دنبال یه ورزش دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. مهرداد گفت:

    با سلام و آرزوی موفقیت برای دوستان هیات فوتبال ، اگه دوستان با همدیگه یه همفکری میکردند و بعد یکسری از بند های شرایط برگزاری مسابقات را اعلام میکردن خیلی بهتر بود ، چرا که تعدادی از بندها جای حرف و حدیث است و برگزاری مسابقات رو به چالش و دردسری بزرگ برای عوامل تبدیل میکنه .

  4. مجید گفت:

    سال قبل فاکتور هزینه مسابقات و حق داوران و خیلی چیزهای دیگه پرداخت نشد تا بتونیم بهترین جوایز را به تیمها بدیم حالا اگه بعضی ها دنبال این بودن که جوایز نقدی پرداخت بشه تا هزینه ای که واسه تیم متقبل شدن جبران بشه و خودشون بردارن و به بازیکنان ندهند مشکل هیئت نیست

  5. مجید گفت:

    همین قوانینی که گذاشتیم ضمانت اجرایی ماست که مطمئنا اجرا میشه بی کم و کاست واگه تیمها به قوانین پایبند باشند همه چیز خوب پیش میرود

  6. مجید گفت:

    در مورد همفکری هم باید بگم که این کار صورت گرفته واین شرایط وقوانین با توجه به تجربیات سالهای قبل به پیشنهاد کمیته مسابقات وبا تایید دیگر اعضای هیئت و رییس هیئت و رییس محترم اداره ورزش وجوانان اعلام شده

    • کمیته مسابقات که خودتی یعنی خودت و خودت و وحید و وحید ومحمود و محمود و خودتون به اضافه نماینده تیمهای خودتون یعنی خودتون اینا را نوشتین به به ته دموکراسی راستی ننوشتین هر تیم طرفداراشا اونم منتسبا چجور باید کنترل کنه راهکارش چیه بریم با پلیس مخفی و نیروی انتظامی قرارداد ببندیم .

  7. مجید گفت:

    رهگذر عزیز اعضای هیئت فقط ما نیستیم خیلی ها دارن کمکمون میکنن فقط واسه نمونه بگم آقای مهدی مولیانی و مالک رجبی و احمد مولیانی از کارشناسان ارشد رشته تربیت بدنی از اعضای هیئتند و حالا ما اگه با یه سری افراد که هیچ تمایلی به موفقیت هیئت فوتبال ندارند مشورت نمیکنیم کارمون اشتباهه
    هرچند ما حتی از همونها هم تقاضای همفکری و کمک کردیم اما به بهانه های مختلف فرار کردند (وقت ندارم /قسم خوردم نیام اتاق هیئت /…..)
    حالا هم اگه کسی انتقادی درمورد شرایط مسابقات داره با دلیل بگه اگه درست بود خودم قول میدم اصلاحش کنم
    در مورد تماشاگران هم بگم اگه تیمها با هیئت همکاری کنن هیچ اتفاقی نمیوفته

    • بند 6 اصلاح می خواد چون چنین قانونی وجود نداره با این جرایم و جوایزا همیشه قبل مسابقات اعلام می کنن لطف کنید اونم اعلام کنید و در ضمن با وجود اینکه سالن کوثر دست هیئت فوتباله و درآمدش در اختیار هیئت ، ورودیا را کمتر میگرفتین و به تیمهای شرکت کننده هم کمک هزینه تیم داری در نظر بگیرین

  8. باسلام خدمت کلیه دوستانی که دلمشغولی اونها فوتباله . جهت رفع برخی ابهامات باید مسائلی را خدمتتون عرض کنم . از محل ورودیهای سال قبل که جمعا 2340000 تومان میشده مبلغ 2 میلیون تومان صرف خرید جایزه برای تیمهای اول تا سوم و کاپ برای این سه تیم شده که فاکتور اون موجوده . الباقی طی 3 فقره فاکتور صرف خرید توپ و لباس داوران و لوازم التحریر و ملزومات هیات شده . پول داوریهای داخل شهرستان اعم از مسابقات سال قبل و جام رمضان در رده های پایه و مسابقات کارمندان و مسابقات پیش رو در اسفند امسال حتما پرداخت خواهد شد . حق الزحمه داوران و عوامل برگزاری فستیوال استانی نونهالان در مردادماه سالجاری و نیز مسابقات غرب استان که آبان برگزار شد هنوز از هیات استان وصول نشده که در حال پیگیری هستیم . تیمهایی که علاقه به حاشیه سازی دارند و دنبال جنجال هستند صد البته نیاز به قوانین و مقررات محکمی دارند تا از بروز مشکلات توسط اونها جلوگیری بعمل بیاد . بارها گفتم و باز هم میگم از حضور و راهنمایی تمام سروران و پیشکسوتان و بزرگان و مربیان و دست اندر کاران فوتبال سر افراز خواهیم شد به شرطی که حرف حساب و منطقی داشته باشند . هدف ما برگزاری مسابقات فوتساله که در اون بازیهای فنی و جذاب داشته باشیم . قطعاً امسال نسبت به سال قبل اغماض کمتری در رعایت مقررات خواهد بود . امثال صرفاً به تیم اول جایزه داده میشه و تیمهای دوم و سوم صرفا حکم قهرمانی و کاپ دریافت خواهند کرد . ارزش جایزه تیم اول قطعا از 1 میلیون تومان کمتر خواهد بود و البته بستگی به تعداد تیمهای شرکت کننده داره . سالن کوثر در آمدهاش صرفا تکافوی هزینه هاش رو میده . دو ماه اخیر فقط نزدیک یک میلیون تومان قبض برق و گازش شده ؛ هیات فوتبال برای این سالن را برداشته که برای مسابقات پیش سایر هیاتها گردن کج نکنه .

  9. مجهول گفت:

    میگم خوب بود این باشگاه بانوان کوثر رو ساختند اگه نه مردم کجا فوتسال بازی می کردن؟؟؟!!!

  10. با سلام مجدد ، تذکر این نکته لازمه که اداره ورزش و جوانان فریدونشهر به هیات فوتبال که پر مخاطب ترین رشته ی ورزشی هم هست ، در این مدت 15 ماه حضور بنده تا کنون حتی یک ریال کمک نقدی نکرده ، کل کمک اداره مذکور به هیات دو تا توپ فوتبال سایز 4 مخصوص سنین پایه بود که برای فستیوال ازشون گرفتیم و بس که کیفیت اون توپها بد بود همون روز جفتشون پاره شدن . ضمناً سالن را هم در اختیارمون گذاشتن که ازشون ممنونیم . اما باید مقایسه کرد وضعیت قبل سالن را با حالا که دست هیات فوتباله از نظر روشنایی , گرمایش و نظافت . البته با توجه به اطلاعی که از وضعیت اداره کل ورزش و جوانان استان و همینطور اداره ورزش و جوانان فریدونشهر دارم انتظار هیچ گونه کمک نقدی و مساعدت مالی را نداریم . ضمنا معوقات مالی زیادی هم نداریم ، سر جمع به یک میلیون تومان نمیرسه که برا پرداختش مشکل نداریم . چشم به ورودیها نداریم ، بلکه تز حاکم بر هیات اینه که هزینه ی برگزاری هر مسابقاتی باید از محل ورودیها تامین بشه و قرار نیست از جای دیگری برا مسابقات هزینه کنیم . در آبان و آذر امسال حدو یک میلیون و سیصد هزار تومان برای تیم جوانان شهرستان هزینه شد و هیات در حد توان خود اگر پولی داشته باشه صرف این جور کارها میکنه .

  11. جام رمضان که جایزه هاشون بی خود بود کاشگی ان دفعه خوب باشه

  12. بند 6فقط مختص من و اکیپی هست که میارم.والا ما پارسالم توهین نکردیم.سعی کردیم از هر وسیله شادی استفاده کنیم تا دل جمعیت شاد بشه.بعدشم یه انتقاد کنم که درسته سالن تختی استاندارد نیست ولی جای تماشاگر زیاده.مردم شهرمون دلشون به همین خوشه که بیان تماشا.سالن کوثر جای کمی داره.شما چجور میخاین جواب عمو نوری باتوانی را بدین که هرسال پایه ثابت سالن تختی بود؟

Go to TOP