چاپ خبــر
شیرازی در گفتگو با پونه زار تصریح کرد:

با ماهی 10،000 تومان بیمه‌ی عمر شوید

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌های فریدونشهر از «همه‌ی» فریدونشهری‌هایی که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند خواست تا برای اطلاع از شرایط بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به شرکت تعاونی دهیاری‌ها مراجعه کنند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، ستار شیرازی، مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌های شهرستان فریدونشهر، در گفتگو با خبرنگار پونه زار جزئیات « صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر » را تشریح کرد. وی گفت این صندوق بیمه برای همه‌ی عشایر شهرستان، همه‌ی ساکنین روستا و همه‌ی کشاورزان فریدونشهری است «ولی» همه‌ی کسانی که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند برای اطلاع از تبصره‌های این بیمه به شرکت تعاونی دهیاری‌ها مراجعه کنند.

شیرازی ضمن بیان استقبال خوب مردم فریدونشهر از بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ، گفت تنها با واریز ماهیانه 10،000 تومان می‌توان تحت پوشش این بیمه درآمد و از حقوق بازنشستگی و از کارافتادگی یا فوت در اثر کار یا بیماری استفاده کرد.

وی گفت تحت پوشش بیمه قرار دادن همه‌ی مردم از سیاست‌های نظام است لذا مردم تنها با در دست داشتن شناسنامه، کارت ملی و دو قطعه عکس به شرکت تعاونی دهیاری مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌های شهرستان فریدونشهر همچنین گفت مردم در ابتدای ثبت نام می‌بایست سطح درآمد خود را انتخاب و حق بیمه‌ی آن سطح درآمد را بپردازند.

شیرازی قابل انتقال بودن بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به سایر صندوق‌های بیمه را از دیگر مزیت‌های این بیمه برشمرد. وی به نکته‌ی مهمی در این رابطه اشاره کرد: در حال حاضر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر برای مراجعه کنندگان سقف سنی معین نکرده است ولی لایحه‌ی سقف سنی به مجلس فرستاده شده است لذا فریدونشهری‌ها قبل از به قانون آمدن سقف سنی برای تحت پوشش قرار گرفتن این بیمه بشتابند.

گفتنی است ساختمان شرکت تعاونی دهیاری‌های شهرستان فریدونشهر در کنار اداره‌ی جهاد کشاورزی فریدونشهر قرار دارد.

  1. یسلیانی گفت:

    با تشکر از آقای شیرازی ( مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاریها) به خاطر زحمات ارزشمند و جدیت در خدمت رسانی به مردم شهرستان. و با تشکر از سایت پونه زار جهت اطلاع رسانی به مردم.

Go to TOP