چاپ خبــر
معاون امداد و نجات هلال احمر اصفهان خبر داد؛

بارش برف برخی جاده های استان اصفهان را مسدود کرد

معاون مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان اصفهان گفت: از ساعت 22 شب گذشته بارش برف سنگین برخی جاده های نطنز و سمیرم را مسدود کرده است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از ایرنا،’احمد قریشی’ روز دوشنبه اظهار کرد: گردنه نیه، عباس آباد، امیریه، پل سرشک و ورودی و خروجی نطنز و نیز گردنه پشته سمیرم بر اثر بارش برف سنگین مسدود شده است.
وی با تاکید بر اینکه عوامل راه و شهرسازی مشغول بازگشایی این جاده هاست از مردم خواست از سفرهای غیر ضرور در مناطق نام برده خودداری کنند.

معاون امداد و نجات هلال احمر اصفهان نیز باتوجه به موج سرما و بارش ها در سطح استان اصفهان درباره مسمویت گازی در خودروها هشدار داد.

کریمی افزود: در فصل زمستان تعدادی از رانندگان برای گرم کردن خودروی متوقف شده در جاده ها یا پارکینگ ها اقدام به استفاده از وسایل گرمایشی مانند گاز پیک نیک می کنند که این موضوع منجر به مسممومیت گازی و حتی مرگ می شود.

وی گفت: رانندگان باید برای مسافرت زمستانی از ایمنی و عدم نقص فنی خودرو مطمئن شوند و خودرو خود را مجهز به زنجیر چرخ کرده و غذا و آب به میزان لازم همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: در صورت تصادف یا بروز نقص فنی رانندگان با شماره 112 جمعیت هلال احمر تماس گرفته و آدرس دقیق خود را اعلام کنند تا برای اقدامات امدادی اقدام شود.

مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر درباره بروز مسمویت گازی در 24 ساعت گذشته از یک مورد مسمومیت در خودرو در جاده کاشان خبر داد که منجر به مرگ نشده و فرد مسموم شده نجات یافته است.

Go to TOP