چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

جهاد در مقابل امر به معروف و نهی از منکر به مانند آب دهان است در برابر دریا

حجت الاسلام غفاری در نمازجمعه‌ی امروز فریدونشهر ضمن بیان اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و سفارش به تقوا، پیام مقام معظم رهبری به جوانان غرب را برگرفته از تقوای ایشان دانست.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام اباصلت غفاری، امام جمعه فریدونشهر سومین نماز جمعه‌ی خود در فریدونشهر را برپا کرد.

وی در خطبه‌ی اوّل مثل نمازهای جمعه‌ی قبل دوباره بر وجوب امر به معروف و نهی از منکر لسانی برای عموم مردم تأکید کرد و با بیان «جهاد در مقابل امر به معروف و نهی از منکر به مانند آب دهان است در برابر دریا» بر اهمیّت امر به معروف و نهی از منکر صحه گذاشت. وی در ادامه گفت امر به معروف و نهی از منکر یعنی همه‌ی دین.

حجت الاسلام غفاری در خطبه‌ی دوم از تقوا سخن گفت و پیام مقام معظم رهبری به جوانان غرب و امریکای شمالی را بر گرفته از تقوای ایشان خواند و گفت این پیام از الهامات الهی بر ایشان بود در سایه‌ی تقوا. وی گفت این تقوای ایشان بود که با وجود عظمت و بزرگی‌شان به ایشان گفت انقلاب را به جهانیان صادر کنند.

امام جمعه‌ی فریدونشهر به ظلم‌های آل سعود اشاره کرد و گفت هر جای جهان یک بی گناهی کشته می‌شود اشک در چشمان مسلمانان جمع می‌شود حال ابن که رژیم آل سعود به اسرائیل بنزین هواپیما می‌داد تا با آن هواپیماها بمب بر سر مردم فلسطین بریزد لذا هر انسان متعهدی از شنیدن خبر مرگ پادشاه عربستان خوشحال می‌شود.

  1. هیچ کس با امر به معروف و نهی از منکر مخالف نیست اگه کسی هم مخالفت کنه اصلا با اصل دین مخالفه اما جو پلیسی درست کنیم به اسم فریضه امر به معروف تبعاتش برعکسه مطمئن باشید

Go to TOP