چاپ خبــر
رییس جمهور در بدو ورود به اصفهان در جمع خبرنگاران:

پیگیری مطالبات ادای دین به مردم است

رییس جمهور کشورمان در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در سخنان کوتاهی گفت: اصفهان قطب کشاورزی، دانش و مهد علم و فرهنگ ایران است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از صاحب نیوز، رییس جمهور دقایقی پیش وارد اصفهان شد، در آیین استقبال از حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در  فرودگاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران و مسوولان استان اصفهان حضور داشتند.

رییس جمهور کشورمان در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در سخنان کوتاهی گفت: اصفهان قطب کشاورزی، دانش و مهد علم و فرهنگ ایران است.

دکتر حسن روحانی خاطر نشان کرد: این استان دارای استعدادهای فراوانی است که باید از آن به خوبی بهره برداری کرد.

وی افزود: دولت در این سفر همه موارد و مسائل را بررسی کرده و از قبل مصوباتی با حضور وزرای مختلف بررسی شده است.

رییس جمهور با اشاره به توجه دولت به نکات علما، اندیشمندان، ایثارگران و بخش های علمی و صنعتی اضافه کرد: ما هم به این نکات گوش می دهیم و هم مطالبات را مد نظر خواهیم داشت برای اینکه بتوانیم ادای دین کرده باشیم.‎

۱۵ عضو هیات دولت و معاونان رییس جمهوری، دکتر روحانی را در سفر دو روزه به اصفهان همراهی می کنند.

رییس جمهوری قرار است در اولین برنامه رسمی این سفر، تا ساعاتی دیگر در میدان امام (ره) شهر اصفهان در جمع مردم سخنرانی کند.

حضور در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان اصفهان و دیدار با علما، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا، نخبگان، هنرمندان و صنعتگران از برنامه های روز چهارشنبه رییس جمهوری در سفر به اصفهان اعلام شده است.

دیدار با رییس حوزه علمیه اصفهان و بازدید از گلخانه پارادیس، یک طرح و پروژه صنعتی، شرکت در شورای اداری با حضور مسئولان استانی و برخی از وزرا و نشست خبری با خبرنگاران نیز از برنامه های پیش بینی شده برای دومین روز سفر رییس جمهوری به اصفهان است.

Go to TOP