چاپ خبــر
مدیر کل امور رسانه معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه:

از سال 2005 بیش از 200 گروه و NGO و احزاب مختلف با پشتیبانی سازمان سیا در حال کار کردن روی امام زمان ما هستند

حجت الاسلام اسماعیلی در اوّلین یادواره شهدای روستای میلاگرد به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و از ترفندهای دشمن برای از بین بردن امید به انتظار مهدوی سخن گفت.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیلی، مدیر کل امور رسانه معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، در اوّلین یادواره شهدای روستای میلاگرد فریدونشهر، که چهار تن از این شهدا ارمنی بودند، شرکت و برای حاضرین سخنرانی کرد.

وی فرق انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها را در اعتقادی بودن این انقلاب خواند و افزود حق‌مداری در تمام کتب ادیان الهی آمده است و بر پایه حق مداری بود که شهدا پای این انقلاب ایستادند.

وی به تحسین موضع گیری محکم کشیش زرگریان، سخنران قبلی، در موضوع وحدت پرداخت و با مطرح کردن موضوع داعش، علّت حمایت عربستان و قطر از این گروه تروریستی و جنایتکار را جمهوری اسلامی و وحدت داخلی ایران دانست و با بیان این که از سال 2005 بیش از 200 گروه و NGO و احزاب مختلف با پشتیبانی سازمان سیا در حال کار کردن روی امام زمان ما هستند گفت هدف این‌ها ناامید کردن جوانان به انتظار است و می‌خواهند کاری کنند که جوان ما خواب صبح جمعه را به دعای ندبه ترجیح دهد چون دعای ندبه فرهنگ تاثیرگذار است و امید به انتظار مهدی بین جوانان نشاط می آورد. گریه می کند برای فراغ امام زمان امّا شاد می‌شود برخلاف ادبیات دو دوتا چهارتا که هر کس گریه کند غمگین است.

اسماعیلی اظهار داشت دشمن می خواهد فرهنگ ایثار و شهادت از بین برود و برای این کار از داخل خانه‌ها شروع کرده است. وی از مردم خواست فکر کنند آبا نرم افزارهای وایبر و لاین و … و شبکه های ماهواره‌ای که به رایگان در اختیار ما قرار می‌گیرد، هزینه‌ای ندارند؟ چرا غرب این نرم افزارها را که فقط دیتابیس یکی از این نرم افزارها میلباردها دلار هزینه داشته است را به رایگان در اختیار ما قرار می دهد؟

وی در ادامه لزوم احترام به پدر و مادر و استجابت دعای پدر و مادر در حق فرزندان را با ذکر داستانی متذکر شد و با ذکر شرح حالی از چند شهید مردم را متوجه وظایفشان در قبال شهدا کرد.

مدیر کل امور رسانه معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه به تآثیرگذاری نهج البلاغه در آحاد جامعه پرداخت و گفت ترجمه نهج البلاغه به زبان انگلیسی 400 سال قدمت دارد در حالی که به زبان فارسی 70 سال.

  1. وقتی در کشور اسلامی روی سی دی قرآنی که با پول بیت المال تهیه می شود و مینویسند تکثیر از این برنامه شرعا اشکال دارد از سازمان سیاه چه توقعی باید داشته باشیم

Go to TOP