چاپ خبــر

پایان جشنواره ساپورت پوشان و لباس های جمعه بازاری +تصاویر

جشنواره فجر امسال درحالی پایان یافت که فارغ از رفتارهای سخیفی که از برخی بازیگران مانند حامد بهداد و رامبد جوان دیده شد، حواشی زیادی پیرامون لباس ها و پوشش بازیگران داشت به طوریکه بیشتر بازیگران در پوشیدن ساپورت و لباس هایی که ظاهری کهنه و زوار در رفته داشت بر هم پیشی گرفته بودند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از پایگاه خبری زنان قم، پوشش نامناسب بازیگران و عوامل شرکت کننده در جشنواره و همچنین سیل جمعیتی که برای دیدن هنرمندان محبوب خود به جشنواره سرازیر شده بودند شرایطی را به وجود آورد که این جشنواره نسبت به سالهای پیش به طور خاص تری جلوه کرده و بالاجبار نیروی انتظامی در محل مستقر شود.

download

 

این درحالی است که حضور نیروهای انتظامی و تذکر لسانی نیز کار زیادی از پیش نبرده و شوی لباس فاقد جذابیت بصری بازیگران همچنان تا پایان جشنواره ادامه داشت.

download (1)

 

به طوری که تنها نقطه روشنی که در میان شلوغی مدهای ارائه شده در این جشنواره به چشم خورد حضور چند تن از بانوان با حجاب برتر چادر بود که شاید نورامیدی در دل ایجاد می کرد.

مژده لواسانی، آزاده نامداری و سحر احمدپور تنها محجبه های این جشنواره بودند که البته امید آن می رود که این حضور پررنگ تر و عمیق تر شود چراکه حرمت ایام الله دهه فجر بیش از تنوع سبک ها و مدهای لباس برخی هنرمندان است.

download (2)

اگرچه جشنواره فجر در روزهایی برپا می شود که یادآور انقلاب مردم و تحول کشور است اما با رفتاری که در این حوزه در مورد پوشش و سبک رفتار برخی هنرمندان دیده می شود جای بسی تاسف است.

 

چراکه برپایی چنین شوی لباسی در خور ایام الله دهه فجر نبوده و سیر نزولی رفتار هنرمندان را بیشتر و بیشتر به رخ می کشد.

Go to TOP