چاپ خبــر

ذکر «الحمدلله» بر لبان مردم فریدونشهر به خاطر استمرار بارش باران در سومین روز متوالی

بارش باران رحمت الهی در فریدونشهر برای سومین روز متوالی در حالی ادامه دارد که بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف است. بر اثر این بارش‌ها مسیر دسترسی به 8 روستای فریدونشهر مسدود است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، محمدرضا رفیعی، مسئول اداره هواشناسی فریدونشهر، در گفتگو با خبرنگار پونه زار میزان بارش‌ها در روزهای اخیر را 11.6 میلی متر تا ساعت 6 صبح امروز اعلام کرد. وی کل بارش‌های سال جاری را 343.6 میلی متر اعلام کرد که نسبت به رقم 239 میلی متر جمع بارش‌های سال گذشته تا این روز بهبود داشته است.

با توجّه با بارش برف در برخی از روستاهای فریدونشهر، مسیر دسترسی به 8 روستا مسدود است که راهداری در حال بازگشایی این مسیرهاست. فعلاً گردنه‌ی کلوسه به علّت کولاک شدید و احتمال ریزش بهمن قابل بازگشایی نیست.

بارش باران از دو روز پیش در سطح فریدونشهر به صورت باران و در ارتفاعات به صورت برف آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

  1. دریا گفت:

    ایشان اشتباه فرموده اند . بالای 50 میلیمتر بارندگی بوده است . همچنین بارندگی مشابه سال گذشته تا چنین روزی 329 میلیمتر بوده است نه 239

  2. م ر مقصر نیست ده تا شغل دولتی داره

    • دقیقا حق با داداش سیاه است
      وقتی این همه جوون بیکار داریم و یه نفر 500 تا شغل دولتی داره آمارهام اشتباه میشه

      • دبير گفت:

        كاكا سياه و آقاي نام ونام نوشابه خانوادگي حتما ايشان لياقت داشته دو يا سه تا شغل داشته باشه مثل تو كه نيست كنج خونه بشينه و حرفهاي مفت تو بخش نظرات پونه زار بنويسه و منتظر بمونه كي اسب سفيد شغل مناسب بياد طرفش به جاي اين كارا بلند شو برو اگه تو هم لياقت داري دو تا شغل نه 600 تا شغل پيدا كن .

Go to TOP