چاپ خبــر
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

فریدونشهر، یکی از مهمترین جاذبه‌های ورزشی و فرهنگی کشور

سلطان حسینی با بیان این که فریدونشهر یکی از مهمترین جاذبه‌های ورزشی – فرهنگی کشور است از همت مسئولان برای توسعه گردشگری ورزشی – فرهنگی در این منطقه خبر داد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، محمد سلطان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، در سفر خود به فریدونشهر در گفتگو با خبرنگار پونه زار از همت مسئولان ورزش استان برای استفاده از ظرفیت‌های ناب ورزشی فریدونشهر خبر داد.

سلطان حسینی با بیان این که یکی از مهمترین جاذبه‌های ورزشی و فرهنگی کشور ما، شهرستان فریدونشهر است خواهان ورود خیرین ورزش‌یار به حوزه ورزشی فریدونشهر برای استفاده از قابلیت‌های فوق العاده ورزشی و فرهنگی این شهرستان شد و خاطرنشان کرد طی جلساتی که با مسئولین شهرستان و استان خواهند داشت به بررسی توسعه گردشگری ورزشی – فرهنگی در این منطقه خواهند پرداخت.

سلطان حسینی در مورد گردشگری ورزشی گفت فریدونشهر با توجه به شرایط اقلیمی بهترین مکان برای گردشگری ورزشی فعال و غیرفعال است که می‌تواند هم باعث اشتغال زایی و هم رونق شهرستان بشود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار پونه زار مبنی بر این که «آیا بهتر نیست هیات اسکی استان اصفهان با توجه به این که موضوعیت و مرکز فعالیت این هیات پیست اسکی فریدونشهر است، در این شهرستان مستقر شود؟» ضمن اظهار نظر مثبت خود در این باره و بیان این که باید جهت توسعه‌ی این ورزش، در مرکز استان دفتری مستقر باشد به توانایی‌های مدیر ورزش و جوانان فریدونشهر و همراهی شخص فرماندار برای اجرای برنامه‌هایی در این زمینه اشاره کرد.

گفتنی است مسائل مالی استخر، زمین چمن و تکمیل پیست اسکی فریدونشهر نیز از این مدیر سوال شد که وی بررسی این مشکلات را به جلسه‌ی با مسئولین شهر موکول کرد.

  1. شما را به خدا یکی به داد این طبیعت فریدونشهر برسه ما نخواستیم پیست اسکی نخواستیم امکانات این چنینی خواستیم پیست در فلان نقطه شاهان کوه نخواستیم این همه تونل و سد اصلا اب هم نخواستیم همچنین غذا را کی باید جوابگو باشد این طبیعت بکر و زیبا داره از دست میره .

    • واقعیت تلخیست که اونا فریدونشهرا برا اصفهانیا می خوان و خیلی براشون بهتره که این مناطق ساکنان بومی هم نداشته باشه و واقعیتهای آماری حکایت از همین مطلب داره که روز به روز جمعیت شهرستان داره خالی میشه و اینجا حیاط خلوت تفریح اصفهانیا می شه و مسئولین هم خدمتگذارشون .

Go to TOP