چاپ خبــر
در گفتگو با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فریدونشهر؛

بالاخره یک طرح رفاهی هم برای کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی آمد/بیمه تکمیلی برای کارگران بازنشسته

کانون کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی برای ارائه خدمات به این قشر نظیر بیمه تکمیلی و تسهیلات قرض الحسنه توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فریدونشهر تأسیس شده است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، حجت اله یسلیانی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فریدونشهر، در گفتگو با خبرنگار پونه زار جزئیات تشکیل کانون کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی را بیان کرد.

اکثر اقشار جامعه برای خود کانون، مؤسسه و یا مجمع حمایتی تشکیل داده‌اند که به ارائه‌ی خدمات مختلف رفاهی به آن قشر می‌پردازد. در این بین اقشاری از جامعه هستند که تحت حمایت هیچ کانون، مؤسسه و یا مجمعی نیستند که غالباً نیز از اقشار ضعیف جامعه هستند. کانون کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی نیز از سال‌ها قبل در کشور شکل گرفته بود منتها شهرستان فریدونشهر تاکنون از این امکان نیز محروم بوده است. هرچند این کانون در شهرستان فریدن وجود داشت ولی کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی فریدونشهری نتوانسته بودند آن طور که باید و شاید از خدمات آن استفاده کنند. لذا اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فریدونشهر دست به کار شد و مقدمات تأسیس این کانون در فریدونشهر را فراهم کرد.

یسلیانی اظهار داشت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فریدونشهر تنها مراحل تشکیل کانون را زیر نظر خواهد داشت و اداره کانون با خود اعضا است. وی گفت کارگران بازنشسته برای ثبت نام در این کانون و استفاده از خدمات آن می‌توانند به همراه کپی شناسنامه و کارت ملی خود به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فریدونشهر واقع در میدان استقلال مراجعه کنند.

گفتنی است اوّلین مجمع عمومی این کانون قرار است 11 اسفند تشکیل شود که اعضای هیأت مدیره‌ی کانون طی انتخاباتی در همین مجمع مشخص می‌شود.

Go to TOP