چاپ خبــر
نماینده صدا و سیما در فریدونشهر؛

تنها یک سوم مردم شهرستان فریدونشهر به کانال‌های تلویزیونی دیجیتالی دسترسی دارند

در حال حاضر در شهرستان فریدونشهر تنها شهر فریدونشهر تحت پوشش کانال‌های تلویزیونی دیجیتالی قرار دارد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، در گفتگو با محمدرضا رفیعی، نماینده صدا و سیما در فریدونشهر، در حال حاضر در شهرستان فریدونشهر شهرهای فریدونشهر و برف انبار تحت پوشش کانال‌های تلویزیونی دیجیتالی قرار دارد و سایر نقاط روستایی شهرستان از دسترسی به این کانال‌ها محروم هستند. جمعیت شهر فریدونشهر حدود 14000 نفر است که در مقایسه با کل جمعیت شهرستان تقریباً یک سوم جمعیت را در خود جای داده است. در خود شهر فریدونشهر نیز با وجود اعلام این که مردم می‌بایست کانال‌ها را به طور دستی در فرکانس‌های 22 و 28 هرتز جستجو کنند، هنوز بسیاری از مردم موفق به دریافت کانال‌های کامل و بدون نقص نشده‌اند.

غلامرضا یسلیانی، فرماندار فریدونشهر، در گفتگو با خبرنگار پونه زار اظهار داشت رایزنی‌ها برای افزایش پوشش دهی کانال‌های تلویزیونی دیجیتالی انجام شده است و به زودی شهر برف انبار نیز به این کانال‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد.

  1. بهنام گفت:

    آقای نماینده صدا و سیما ، جمعیت فریدونشهر کمی بالاتر از 14000 نفر است نه 9000 نفر( طبق آمار مرگز آمار ایران در آبان 1390)

    • بهنام گفت:

      لازم است دو نکته خدمت دوستان عرض کنم :
      1- روز چهارشنبه که این خبر روی سایت رفت با این عنوان بود : {تنها یک چهارم مردم شهرستان فریدونشهر به کانال‌های تلویزیونی دیجیتالی دسترسی دارند. }همچنین جمعیت شهر فریدونشهر را هم 9000 نفر ذگر کرده بودند .لذا کامنت بالا از طرف اینجانب به خاطر آن خبر بود .
      2- امیدوارم از این به بغد سایت پونه زار در اعلام خبر دقت کند تا مجبور به اصلاح آن بعد از چند روز نشود.

  2. محمد گفت:

    متاسفانه در فصل زمستان و بخصوص با آمدن ابر و بارندگی احتمالی دسترسی به کانالهای دیجیتال غیر ممکن می شود. با توجه به اینکه تلوزیون تنها تفریح مردم در این فصل است بجای گسترش شبکه ها بهتر است حفاظ آنتن تقویت کننده را تقویت نمایند تا با هر باد و بارش جزئی مردم از دیدن تلوزیون محروم نشوند و به ماهواره پناه نبرند.

  3. از مسئولین عزیز درخواست داریم حالا که با کوچکترین بارندگی کل شبکه ها بهم میریزه لطف کنین برین همون دکل قدیمی را بیارین نمی خواهیم دیجیتال

  4. ف.م گفت:

    با سلام جمعیت هر چقدر هم باشه مهم نیست.وقتی جایی شهر یا شهرستان است جمعیت حتمابه حد استاندارد رسیده. مهم این هستش که محروم هستیم از هر نظر.شبکه دیجیتال باید به راحتی با یک انتن معمولی سیگنالهاش دریافت شود که این امر در شهر برف انبار امکان پذیر نیست .شهر برف انبار تا به امروز شبکه های تلویزیون کامل و بدون مشکل نداشته و همیشه چند شبکه قطع بوده.و هست.

  5. سلام.والا ما فریدونشهریم ودرست دریافت نمیکنیم اکثر اوقات کانالای دیجیتالمون قطعه.یا ده تاش میگیره ده تاش نمیگیره

  6. محمد گفت:

    ماهواره هم هستا…
    اونم در نظر بگیرین….
    الکی مثلا من اوپنم و با کلاس

  7. دوست گفت:

    بی زحمت از آقای نماینده صدا و سیما بپرسید چه دو مسئولیت رو هم زمان دارن و اجازه نمیدن یه جوان بیکار برن سرکار؟
    دوما آقای نماینده صدا و سیما گزارش بدن که چه اقداماتی انجام دادن برا سوپل؟؟ نه خداوکیلی چیکار کردن؟؟
    اون از وضغ گزارش هواشون که پارسال 80 سانت برف اومد ایشون گفتن 50 سانت در صورتی که خود فرماندار گفته بود 80 سانت.

Go to TOP